خداحافظی کارت سوخت با جایگاه‌ها

سخنگوی دولت گفت: موضوع حذف کارت سوخت بنزین در اصلاحیه قانون بودجه سال ٩٥ بیان شده و رئیس جمهوری نیز آن را برای اجرا ابلاغ کرده است.

به گزارش ریسک نیوز،محمدباقر نوبخت، در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: موضوع حذف کارت سوخت بنزین مربوط به اصلاحیه قانون بودجه سال ٩٥ کل کشور بوده که مجلس نیز، حذف آن را از سامانه سوخت رسانی برعهده دولت گذاشت.

وی افزود: ابلاغیه حذف کارت سوخت ازسوی رئیس جمهوری صادر شده و اجرای آن بر عهده شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی است.

نوبخت در ادامه به موضوع خروج خودروها، بویژه تاکسی‌های فرسوده از ناوگان حمل و نقل شهری اشاره و تصریح کرد: تاکنون بیش از ٥٦ هزار نفر برای اسقاط و از رده خارج کردن تاکسی فرسوده خود اقدام به ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد، بیش از ٢١ هزار و ٨١٨ هزار خودرو، به مالکان تحویل داده شده است.

سخنگوی دولت به همراهی و همکاری دولت و مجلس اشاره و عنوان کرد: از مجلس به دلیل همکاری با دولت به‌ویژه در تصویب اصلاحیه قانون بودجه سال ٩٥ کشور و همچنین رای مثبت نمایندگان به کلیات برنامه ششم توسعه قدردانی می‌کنیم.

وی به برنامه های دولت برای افزایش هرچه بیشتر توسعه اقتصادی اشاره کرد و گفت: فعال کردن واحدهای اقتصادی نیمه فعال و اختصاص ٣٧ میلیارد تومان منابع مالی به منظور توسعه و پیشرفت طرح‌های نیمه تمام اولویت‌دار از جمله برنامه های دولت است که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال و یا دهه فجر، بیش از ٥٠٠ پروژه عمرانی را در کشور افتتاح کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

58  −    =  52