ماشین عروس و داماد مشهدی توقیف شد

رئیس پلیس راه استان سمنان از توقیف ماشینی با ۵۴ میلیون ریال خلافی در پلیس راه سمنان- سرخه خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز،سرهنگ حسن خسروجردی  در سمنان اظهار داشت: این ماشین متعلق به یک و عروس و داماد مشهدی بود که صبح امروز در سمنان توقیف شد.

وی از توقیف یک دستگاه سواری مزدا تری نیو سفید رنگ در ساعت هشت صبح امروز توسط مأموران پلیس راه سمنان- سرخه خبر داد و گفت: این خودرو به‌علت سرعت غیرمجاز به وسیله مأموران متوقف شد.

رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به میزان خلافی این خودرو گفت: راننده سواری مزدا 54 میلیون و 550 هزار ریال خلافی داشت.

ثبت 77 فقره تخلف خودرو متخلف در سامانه پلیس

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: بیش از 77 فقره تخلف رانندگی در سوابق این خودرو گرانقیمت خارجی در سامانه ثبت تخلفات نیروی انتظامی ثبت شده است.

سرهنگ خسروجردی با اشاره به تخلفات رانندگی این راننده گفت: تعداد 21 فقره از این تخلفات از نوع تخلفات حادثه ساز بوده است.

وی ضمن توصیه رانندگان به رعایت قوانین و مقررات رانندگی گفت: انجام این تخلفات حادثه ساز مقدمه‌ای برای وقوع تصادفات سنگین است.

رئیس پلیس راه استان سمنان از توقیف و انتقال این خودرو به پارکینگ خبرداد و گفت: پلیس راه استان به شدت با خاطیان در این زمینه برخورد می‌کند.

توقیف 806 دستگاه نقلیه متخلف از ابتدای امسال

رئیس پلیس راه استان سمنان از توقیف 806 دستگاه نقلیه متخلف در 6 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: این خودروها بوسیله مأموران پلیس راه استان توقیف شده اند.

سرهنگ خسروجردی به رانندگان توصیه کرد با رعایت قوانین و مقررات رانندگی ضمن احترام به حقوق سایر رانندگان از وقوع حوادث رانندگی نیز جلوگیری کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  +  6  =