کارت سوخت حذف شد

سخنگوی دولت گفت: موضوع حذف کارت سوخت بنزین در اصلاحیه قانون بودجه سال ٩٥ بیان شده و رئیس جمهوری نیز آن را برای اجرا ابلاغ کرده است.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از ایسنا،کارت سوخت با دستور رئیس‌جمهور حذف شد

محمدباقر نوبخت؛ سخنگوی دولت در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: موضوع حذف کارت سوخت بنزین مربوط به اصلاحیه قانون بودجه سال ٩٥ کل کشور بوده که مجلس نیز، حذف آن را از سامانه سوخت رسانی برعهده دولت گذاشت.وی افزود: ابلاغیه حذف کارت سوخت ازسوی رئیس جمهوری صادر شده و اجرای آن بر عهده شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی است.

 بر اساس این خبر و با توجه به ابلاغیه رئیس‌ جمهور عملاً تکلیف‌ کارت‌های سوخت مشخص شده و این مسئله از سیستم سوخت‌ رسانی کشور حذف خواهد شد. 

نوبخت در ادامه به موضوع خروج خودروها، بویژه تاکسی‌های فرسوده از ناوگان حمل و نقل شهری اشاره و تصریح کرد: تاکنون بیش از ٥٦ هزار نفر برای اسقاط و از رده خارج کردن تاکسی فرسوده خود اقدام به ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد، بیش از ٢١ هزار و ٨١٨ هزار خودرو، به مالکان تحویل داده شده است.

سخنگوی دولت به همراهی و همکاری دولت و مجلس اشاره و عنوان کرد: از مجلس به دلیل همکاری با دولت به‌ویژه در تصویب اصلاحیه قانون بودجه سال ٩٥ کشور و همچنین رای مثبت نمایندگان به کلیات برنامه ششم توسعه قدردانی می‌کنیم.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  32  =  35