برخورد با رانندگان خودروهای پلاک سوخته/ توقیف خودرو و اخذ تعهد از مالک

رئیس پلیس راهور تهران گفت: رانندگانی که اقدام به سوزاندن پلاک خودرو می کنند تا دوربین خودرو آنها را جریمه نکند باید بدانند پلیس اینگونه خودروها را توقیف می کند.

به گزارش ریسک نیوز،سردار تیمور حسینی روز پنج شنبه در مراسم تقدیر از موتور سواران نمونه گفت: برخی رانندگان برای اینکه خودروشان توسط دوربین های ثبت تخلف ورود به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد اعمال قانون نشود یا ماموران نتوانند به صورت چشمی پلاک را بخوانند اقدام به سوزاندان بخش هایی از پلاک می کنند.

وی ادامه داد: این اقدام دست بردن عمدی در پلاک است و در صورت مشاهده خودرویی با اینگونه پلاک ها بلافاصله وسیله نقلیه توقیف و به پارکینگ منتقل می شود.

به گفته رئیس پلیس راهور تهران این خودروها در صورت واریز خلافی و دادن تعهد بار دیگر ترخیص می شود.

حسینی با اعلام اینکه در 5 ماهه امسال 31 موتور سوار نسبت به مدت مشابه گذشته کمتر کشته شده اند، افزود: تلفات موتور سواران در شهر تهران امسال 33 درصد کاهش یافته است. در همین حال 33 درصد کل تلفات رانندگی شهر تهران را موتور سواران تشکیل می دهند.

رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به 4 تخلف موتور سواران تصریح کرد: موتور سواران بیشتر مرتکب تخلف عبور از چراغ قرمز، حرکت در خلاف جهت،نداشتن کلاه ایمنی و عبور از پیاده رو می شوند. اگر موتور سواری مرتکب این تخلفات نشده و مدارکش کامل باشد هیچ وقت وسیله اش از سوی ماموران پلیس راهور توقیف نمی شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

67  −  60  =