رهایی گروگان ۳۵ ساله در هرمزگان

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی استان مرد ۳۵ ساله ای که در شهرستان میناب توسط افرادی ربوده شده بود ،به آغوش خانواده اش بازگردانده شد.

به گزارش ریسک نیوز،نیروی انتظامی هرمزگان گزارش داد؛ سردار عزیزالله ملکی بیان داشت: در پی مراجعه و اعلام شکایت زنی، اهل و ساکن میناب مبنی بر اینکه همسر وی به نام 'محمد- ح' ۳۵ ساله به قصد خرید از منزل خارج شده و پس از آن مراجعه نکرده تا اینکه پس از ۲ روز طی تماس تلفنی فردی ناشناس، اعلام کرد که در قبال آزادی شوهرش مبلغ چهارمیلیارد ریال باید پرداخت کند، موضوع در دستور بررسی قرار گرفت.

وی افزود : پس از بررسی و تحقیقات فنی مشخص شد که انگیزه آدم ربایی بدهی فرد ربوده شده بابت موادمخدر بوده که با تلاش شبانه روزی نهایت سه نفر از افراد گروگانگیر در یکی از روستاهای شهرستان نیک شهر و چابهار استان سیستان و بلوچستان شناسایی شدند.

سردار ملکی خاطر نشان کرد : ماموران پلیس آگاهی میناب با هماهنگی و اخذ نیابت قضائی به مخفیگاه متهمان عزیمت و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه یکی از اعضای باند سه نفره به نام' ش – چ ' ۴۴ ساله را در شهرستان چابهار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد : فرد ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت و تلاش پلیس برای دستگیری دیگر اعضای این باند که سوابق متعددی در تهیه و حمل قاچاق موادمخدر دارند، ادامه دارد.

شهرستان میناب در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ هرمزگان ، پس از مرکز استان است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  ×    =  10