ضرورت غربالگری بیمه گذاران و نمایندگان

معاون امور استان ها و توسعه شبکه فروش بیمه دانا تاکید کرد:

معاون امور استان ها و توسعه شبکه فروش بیمه دانا از وضعیت مطلوب این شرکت طبق آمار پنج ماهه خبر داد .

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، محمود خدادادی در جلسه معارفه رییس جدید شعبه نقش جهان اصفهان، ضمن تقدیر از عملکرد شعب زاینده رود و نقش جهان ،آمارعملکرد شرکت بیمه دانا در۵ ماهه اول را مورد تجزیه و تحلیل قرارداد و به موضوع وصول مطالبات و توازن پرتفوی و ترکیب آن درصنعت بیمه و بیمه دانا پرداخت و ضرورت غربالگری بیمه گذاران و نمایندگان را یادآورشد .
وی همچنین گفت: نگرانی خاصی از تحقق بودجه نداریم، زیرا آمار نشان می دهد که بیمه دانا طی ۵ ماه اول امسال در وضعیت مطلوبی به سر می برد، فقط باید در ترکیب پرتفوی به ویژه درمان حساسیت و توجه بیشتری به خرج دهیم .
علمداری مدیر امورشعب با تقدیر از عملکرد شعب اصفهان به موضوع بررسی عملکرد شعب اصفهان پرداخت و توضیحاتی درمورد برنامه سجاد و بررسی طرح اعطای اختیارات به نمایندگان ارائه کرد و در ادامه افزود: شعب اصفهان تحقق ۹۲ درصدی بودجه را داشتند که از میانگین ۸۲ درصدی شرکت بالاتر است و ضریب خسارت مناسبی هم دارند .
مصطفی یاوری سرپرست جدید این شعبه نیز تحقق بودجه و کاهش ضریب خسارت را منوط به اهمیت دادن و باور داشتن نیروی انسانی، شبکه فروش و استفاده از تجربیات افراد با سابقه ذکر و ابراز امیدواری کرد: نسبت ۱۴ درصدی در افزایش پرتفوی و کاهش ۱۰ درصدی در ضریب خسارت طی ۵ ماه امسال تا پایان سال به نسبت های مناسب تری ارتقا یابد .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  1  =  1