فداکاری افسر عراقی برای نجات زوار حسینی

فرماندۀ پلیس استان دیالی، از شهادت و جان فشانی یکی از افسران خود در شمال بعقوبه و جلوگیری از حمله انتحاری به زوار امام حسین (ع) خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز،"جاسم السعدی" در گفت وگو با شبکه السومریه نیوز اظهار داشت: سروان "قاسم محمود المعموری" افسر پلیس به همراه دو نفر دیگر با به خطر انداختن جان خود، خودروی بمب گذاری شده ای را در پست ایست و بازرسی "آسیا سل" در مسیر منطقه العظیم و الخالص کشف و جان خود را دراین راه نثار کردند تا مانع از حمله انتحاری تروریست ها به زایران حسینی (ع) شوند.

السعدی افزود: جان فشانی المعموری و همراهان وی در کشف این خودروی بمب گذاری شده، بیانگر شجاعت و ایمان آنان بود که توانستند با این اقدام جان دهها نفر را نجات دهند زیرا این خودرو در مسیر هیئتهای مذهبی و برای هدف قرار دادن آنان در حرکت بود.

فرد انتحاری به دنبال کشف خودروی بمب گذاری شده در پست ایست و بازرسی "آسیا سل"، خودرویش را منفجر کرد.

وی تاکید کرد: باید مراسمی برای تقدیر از خانواده شهدا برگزار کرد، دراین خصوص با وزارت کشور نیزنامه نگاری شده و از جان فشانی این شهدا که در انجام وظیفه خود کوتاهی نکردند، یاد شده است.

"عدی الخدران" یکی از رهبران بسیج مردمی نیز روز یکشنبه از شهادت و زخمی شدن پنج نفر از نیروهای امنیتی از جمله شهادت یک افسر بر اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در شمال بعقوبه خبر داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  +  2  =