فرونشست زمین در چهار راه مولوی تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک مورد فرونشست در محدوده چهارراه مولوی خبر داد و گفت: محل فرونشست توسط آتش نشانان ایمن سازی شده است.

به گزارش ریسک نیوز،فرونشست زمین در محدوده چهارراه مولوی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک مورد فرونشست در محدوده چهارراه مولوی خبر داد و گفت: محل فرونشست توسط آتش نشانان ایمن سازی شده است.سید جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: این حادثه ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه امروز به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند که با حضور آتش نشانان در محل حادثه در چهار راه مولوی مشخص شد محدوده ای از زمین در طول مسیر تونل دچار فرونشست شده که خوشبختانه آسفالت خیابان تخریب نشده بود و فقط بخشی از خیابان دفرمه شده و آسفالت آن از شکل طبیعی و اولیه اش خارج شده که این اتفاق نشان می دهد این حادثه به دلیل اتفاقات در لایه های زیرین زمین به وقوع پیوسته است.

ملکی گفت: نجات گران آتش نشانی بلافاصله محدوده ای که حادثه در آن به وقوع پیوسته بود را ایمن سازی کرده و با اطلاع حادثه به شهرداری منتظر اقدامات پیشگیرانه و حضور بیل مکانیکی برای تخریب بخش تخریب شده و آگاهی از اتفاقی که در زیر زمین رخ داده بود شدند.

ملکی گفت: در حال حاضر ماموران پلیس راهور در محل حاضر هستند و تردد با کندی در این محدوده در حال انجام است.

 خیابان مصطفی خمینی، تقاطع خیابان مولوی بسته شد

 سرهنگ حسن عابدی، جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: به دلیل احتمال نشست زمین در خیابان مصطفی خمینی تقاطع مولوی، این محدوده از ساعت 8 صبح امروز بسته شده است.

وی در خصوص زمان بازگشایی منطقه خاطرنشان کرد: پس از ایمن سازی کامل، شرایط برای بازگشایی منطقه فراهم می شود.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران در خصوص ترافیک ایجاد شده در منطقه اظهارکرد: در دقایق ابتدایی صبح، شاهد ترافیک در منطقه بودیم اما با مشخص شدن مسیرهای جایگزین، شرایط تا حدودی به حالت عادی بازگشته است. 

 

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  ×  2  =