زن نیشابوری توسط همسرش با چاقو به قتل رسید

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: زن جوان ۳۷ ساله‌ای در خانه خود به قتل رسید.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از ایسنا: سرهنگ اکبر آقابیگی با بیان این مطلب اظهار کرد: زن جوان 37 ساله‌ای توسط برادر شوهر خود به بیمارستان منتقل شد، اما به علت چاقوخوردگی شدید این زن جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که شوهر مقتول با برادر خود تماس مشکوکی می‌گیرد و برادرشوهر این زن با توجه به سابقه  اعتیاد برادرش، احساس می‌کند که اتفاقی افتاده و به خانه‌ی آن‌ها می‌رود و با بدن خون‌آلود همسرِ برادر خود مواجه می‌شود و او را به بیمارستان 22 بهمن این شهرستان منتقل می‌کند.

 فرمانده انتظامی نیشابور تصریح کرد: ضربات چاقو به چند قسمت از بدن مقتول اصابت کرده بود و آلت قتاله نیز در منزل وی کشف شده است، همچنین همسر این زن متواری شده و تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی نیشابور در این رابطه گفته است: تحقیقات کارآگاهان با توجه به اظهارات برادر شوهر این زن حاکی از آن بود که مرد جوان اعتیاد شدید به مواد مخدر از نوع شیشه داشته و گویا به علت توهمات ناشی از استعمال مواد مخدر صنعتی مرتکب این جنایت شده است.

آقابیگی اظهار کرد: جستجوهای پلیس برای دستگیری شوهر این زن که همسر دیگری نیز دارد، به عنوان متهم قتل و همچنین کشف علت دقیق و چرایی وقوع این جنایت هولناک ادامه دارد و جسد زن جوان با دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی انتقال یافت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  2  =  2