مهتاب کرامتی عضو انجمن زنان ناشر شد

رئیس هیات مدیره انجمن زنان ناشر از برگزاری نشست‌هایی با ناشران و مولفان و شاعران غیر ایرانی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت خبرداد و گفت: برخی از مراجعان غیر ایرانی خواهان عضویت در انجمن زنان ناشر هم هستند.

به گزارش ریسک نیوز،انجمن فرهنگی زنان ناشر با 45 عنوان کتاب از حدود 135 عنوان را انتخاب و برای ارائه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت ارسال کرده است.

بر اساس این گزارش، جدلی رئیس هیات مدیره انجمن زنان ناشر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن اشاره به حضور انجمن و قرارهای ملاقات ابراز داشت: انجمن فرهنگی زنان ناشر پیش از آغاز نمایشگاه چندین قرار ملاقات ترتیب داده بود و روز گذشته با چند تن از بانوان غیر ایرانی ملاقات‌هایی داشت. این ملاقات‌ها با برخی ناشران و حتی شاعران و مولفان برپا شد.

جدلی با بیان اینکه چند تن از بانوان غیر ایرانی و حتی یک بانوی شاعر علاقه‌مند بود تا اثرش را از سوی انجمن و در ایران منتشر کند تصریح کرد: نشست‌های رایزنی برای ارتباطات بیشتر نیز برگزار شده است البته یک بانوی شاعر غیر ایرانی تمایل داشت تا اثرش را از طریق ایران منتشر کند بدین واسطه قرار شد محتوای این اثر بررسی شود.

به گفته این فعال حوزه نشر، در ادامه با یکی از مولفان زن اهل مجارستان نیز نشست‌های خوبی برگزار شد و قرار ارتباطات بعدی نهاده شد البته ملاقات‌هایی هم با چند تن از بانوان مولف و شاعر غیر ایرانی برگزار شد.

وی در پایان گفت: مهتاب کرامتی مهمان غرفه ایران بود و ظاهرا اخیرا دو کتاب نوشته و منتشر کرده است علاقه‌مندان بود عضو انجمن فرهنگی زنان ناشر باشد. اما چند تن از اعضای انجمن با ناشران غیر ایرانی داشتند تا در آینده طبق رسالت ارتباط‌های گشترده برقرار شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

1  +  6  =