امضای یادداشت تفاهم همکاری بین بانک توسعه صادرات و اگزیم بانک

مدیران عامل بانک‌های توسعه صادرات ایران و اگزیم بانک مجارستان با هدف گسترش فعالیت‌های اقتصادی، یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از فارس،علی صالح‌آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در سفر 3 روزه خود به مجارستان، در دیدار با مقامات این کشور پیرامون همکاری‌های بانکی و راهکارهای تامین مالی پروژه‌های مشترک جمهوری اسلامی ایران و مجارستان رایزنی کرد.

وی در این سفر ضمن شرکت در نشست تجار و صاحبان صنایع اتاق بازرگانی و صنایع مجارستان با اشاره به فعالیت‌های بانک توسعه صادرات ایران، آمادگی این بانک را برای حمایت مالی از فعالیت‌های اقتصادی بین دو کشور اعلام کرده و آن را در راستای توسعه همکاری اقتصادی بین مجارستان و ایران توصیف کرد.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات کشورمان در دیدار با «زولتان اوربان» مدیرعامل اگزیم بانک مجارستان (بانک توسعه صادرات) ضمن تاکید بر اهمیت افزایش مبادلات تجاری و انجام پروژه‌های مورد علاقه طرفین، توافق این دو بانک در پشتیبانی مالی از این پروژه‌ها را بسیار مهم توصیف کرده و تاکید کرد: با این اقدام شاهد افزایش همکاری بین شرکت‌های اقتصادی دو کشور خواهیم بود.

مدیرعامل اگزیم بانک مجارستان نیز در این دیدار با تشریح فعالیت‌های این بانک در حمایت از گسترش همکاری‌های اقتصادی بین شرکت‌های مجاری با شرکت‌های خارجی، اعلام کرد: اگزیم بانک آمادگی دارد تا نسبت به همکاری‌های مشترک با بانک توسعه صادرات ایران در حمایت مالی از پروژه‌های مورد نظر اقدام کند.

در پایان دیدار مدیران عامل بانک‌‌های ایران و مجارستان، یادداشت تفاهم همکاری بین بانک توسعه صادرات و اگزیم بانک مجارستان در راستای ایجاد زمینه برای افزایش همکاری‌های اقتصادی بین دو کشور و افزایش فعالیت‌های شرکت‌های ایرانی در مجارستان و شرکت‌های مجاری در ایران به امضا رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

32  −  25  =