زیباکلام: من روحانی را رد می‌کنم چون به دنبال رفع حصر نبود

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران گفت: نمره خوبی به عملکرد روحانی نمی‌دهم، انتظار از روحانی این بود که رفع حصر و آزادی زندانیان سیاسی را پیگیری کند.

به گزارش ریسک نیوز،فومنی: رئیس جمهور در این مملکت فقط تدارکاتچی است

مناظره بررسی عملکرد دولت یازدهم با عنوان «رد یا قبول» به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و با حضور محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل بین‌الملل، محمدمهدی اسماعیلی استاد دانشگاه، صادق زیباکلام عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در دانشگاه تهران برگزار شد.

فومنی: رئیس جمهور در این مملکت فقط تدارکاتچی است/ برجام نبود آمریکا حمله می کرد

محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در این مناظره گفت: روحانی وقتی دولت را گرفت کشور به یک ویرانه تبدیل شده بود و احمدی‌نژاد یا همان رابین هود، کشور را از لحاظ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به نابودی کشیده بود.

وی با بیان اینکه بعد از اتفاقات سال 88 حکومت به اصلاح‌طلبان اجازه میدان‌داری نداد، گفت: در مجلس قبل هم 98 درصد اصلاح طلبان را رد صلاحیت کردند، وقتی هاشمی و سیدحسن خمینی را رد صلاحیت می‌کند یعنی خط امام(ره) را رد صلاحیت کرده‌اند.

فومنی اظهار داشت: در دولت قبل آدم‌های بی بُته‌ای مانند احمدی نژاد و مشایی و رحیمی کشور را نابود کردند.

وی افزود: رهبری بحث برجام را پذیرفتند پس اگر اصولگرایان انتقادی دارند باید از رهبری انتقاد کنند، اقای جنتی باید از همان ابتدا احمدی نژاد را رد صلاحیت می کرد، روحانی بزرگترین خدمت را با برجام به ملت کرد، اگر برجام نبود غربی ها به کشور حمله می‌کردند بروید از محسن رضایی بپرسید که در صدا وسیما گفت اگر برجام نبود مورد حمله قرار می‌گرفتیم.

وی گفت: رئیس‌جمهور در این مملکت قدرتی ندارد و فقط تدارکاتچی است، ما امنیت را مدیون این دولت هستیم.

قدیری ابیانه: به روحانی نمره اخراج می دهم

محمدحسن قدیری‌ابیانه کارشناس مسائل بین الملل در این مناظره گفت: من به دولت روحانی نه نمره رد می‌دهم نه قبولی

قدیری ابیانه افزود: من نمره اخراج در انتخابات سال 96را به روحانی می‌دهم.

وی همچنین اظهار داشت: رئیس سازمان سیا گفته است که من نگرانم آقای روحانی رأی نیاورد.

زیباکلام: روحانی مردود است

صادق زیباکلام عضو هیأت علمی دانشگاه تهران نیز در این مناظره گفت: نمره خوبی به عملکرد روحانی نمی‌دهم، انتظار از روحانی این بود که رفع حصر و آزادی زندانیان سیاسی را پیگیری کند.

وی افزود: من روحانی را رد می‌کنم چون نشان نداد به دنبال رفع حصر است.

اسماعیلی: دولت کاری کرد مردم از ترس جنگ برجام را بپذیرند

محمد مهدی اسماعیلی استاد دانشگاه در این مناظره گفت: نوع نگاه رئیس جمهور در انتخاب مهم‌ترین وزیر داخلی یعنی وزیر کشور باعث شد وضعیت ضعیفی در کشور در امور داخلی ایجاد شود.

وی افزود: دولت سیاست دوگانه برجام و جنگ را درست کرد تا مردم از ترس جنگ، برجام را بپذیرند، باوجود تیم خوب وزارت خارجه به دلیل نگاه خوشبختانه به آمریکا تقریبا هیچ دستاوردی نداشتیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  7  =  2