حضور فعال بیمه “ما” در دومین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی و نمایشگاه خیریه هنرهای دستی

در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی صورت گرفت؛

،بیمه “ما” حامی نمایشگاه خیریه هنرهای دستی و غذاهای بومی و محلی خرم آباد در استان لرستان شد./شرکت سهامی بیمه “ما”در دومین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی حضوری فعال یافت.

به گزارش ریسک نیوز،بیمه "ما" حامی نمایشگاه خیریه هنرهای دستی و غذاهای بومی و محلی خرم آباد در استان لرستان شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه "ما"، این شرکت در ادامه فعالیت‌های خود جهت گسترش فرهنگ بیمه و تحقق مسئولیت‌های اجتماعی، حامی اولین نمایشگاه خیریه هنرهای دستی و غذاهای بومی و محلی خرم آباد در استان لرستان شد.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه به همت وزارت ورزش و جوانان و استانداری استان لرستان و حمایت شرکت سهامی بیمه "ما" و با حضور مسئولان و مدیران ارشد استان برگزار شد.
گفتنی است در بازارچه خیریه که با حضور خیل عظیمی از هموطنان عزیز در مجتمع تفریحی کیو خرم آباد برگزار گردید تعدادی از  هنرمندان و مقامات مهم سیاسی از غرفه بیمه "ما" دیدن کردند.یکی از این بازدیدکنندگان آیت الله میرعمادی نماینده محترم ولی فقیه در استان لرستان بود. وی از این حرکت ارزشمند  بیمه "ما" استقبال کرد و  استمرار آن را خواستار شد.
همچنین جناب آقای مهندس بازوند استاندار محترم استان لرستان و جناب آقای عیدی بیرانوند شهردار محترم خرم آباد  به همراه دکتر ولی زاده مدیر کل امور اجتماعی استانداری و دکتر کریمی فر مدیر کل آموزش و پرورش استان از غرفه بیمه "ما" بازدید کردند.
گفتنی است در پایان این مراسم ، 20جهیزیه به 20 نوعروس نیازمند لرستانی اهدا شد.
غرفه بیمه "ما" در این نمایشگاه به معرفی انواع بیمه نامه ها در راستای گسترش فرهنگ بیمه نمود و مردم عزیز استان غیور لرستان را به خرید بیمه نامه های ضروری زندگی ترغیب و پاسخگوی سوالات آنان بود.

حضور فعال بیمه "ما" در دومین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی

شرکت سهامی بیمه "ما"در دومین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی که از 27  الی 30 مهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، حضوری فعال یافت.  
به گزارش روابط عمومی بیمه "ما"، کارشناسان فنی این شرکت با حضور در این نمایشگاه به معرفی و مشاوره خدمات بیمه ای  پرداختند.
بر اساس این گزارش، بیمه نامه های مسئولیت مدیران و پزشکان و مسئولین فنی  و عمر و سرمایه گذاری از جمله محصولات شاخص بود که مورد استقبال قرار گرفت.
گفتنی است در دومین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی ،غرفه بیمه "ما" که به همت نمایندگی کد 2370 سرکار خانم نازنین سلامت برپا شده بود، مورد توجه بسیاری از پزشکان، پرستاران، مسئولین فنی و مدیران بیمارستان ها قرار گرفت و در خصوص همکاری های بیمه ای نیز مذاکراتی صورت پذیرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  44  =  52