صدای اصلاح‌طلبان و حامیان روحانی هم در آمد

عملکرد ضعیف تیم رسانه‌ای دولت کار را به جایی رسانده که حامیان دولت و اصلاح‌‌طلبان در انتقاد به آن، عناوینی چون «تیم رسانه‌ای دولت، عنوانی عجیب و پرطمطراق»، «جریانی ناهمگون و غیر مرتبط»، «مؤثر برای رقبا»، «ضعیف» و «غیر حرفه‌ای» را نثار این تیم کنند.

 

وی در باب عملکرد تیم اطلاع‌رسانی دولت در دیدار اعضای تشکّل های سیاسی خراسان رضوی و جمعی از مردم، مسئولان و خانواده‌های شهدای مشهد مقدس،، گفت: «تیم اطلاع‌رسانی دولت ضعیف است و در حدّ اقدامات و دستاوردهای دولت نیست».

 

*نوبخت و دفاع همیشگی

با وجود همه این انتقادها، سخنگوی دولت در دفاع از تیم رسانه‌ای رئیس جمهور برآمد و ضمن رد تمامی اعتراض‌ها، این تیم را فعال نامید. نوبخت در زمینه اعتراض‌ها به تیم رسانه‌ای دولت مدعی است « برخی اشخاص، بدون رعایت انصاف برخی مسایل را مطرح می‌کنند».

 

همین اظهارات نوبخت کافی بود تا دوباره صدای مخالفان تیم اطلاع‌رسانی دولت بلند شود. سعید الله‌بداشتی رئیس ستاد جوانان روحانی در انتخابات سال 92 در اعتراض به بی‌انصاف خواندن منتقدین تیم رسانه‌ای دولت توسط نوبخت گفت:« کار به جایی رسیده که مشاور عالی رئیس‌جمهور آقای ترکان و معاون رئیس جمهور آقای انصاری هم به این روند نقد می‌کنند، آیا این‌ها هم بی‌انصاف‌اند؟ یکدندگی تا کجا؟».

 

حال با توجه به انتقادات جدی که در این زمینه وجود دارد، باید منتظر ماند و دید که آیا عملکرد تیم اطلاع‌رسانی دولت و نهاد ریاست جمهوری در 7 ماه مانده به پایان دولت بهبود می‌یابد و یا همانند تغییرات اخیر که در سه وزارتخانه ارشاد،آموزش و ورزش صورت گرفت، در این حوزه نیز اتفاق می‌افتد!

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

1  ×  2  =