برف و باران در جاده‌های ۱۰ استان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای ۱۰ استان کشور خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز،برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز  کنترل ترافیک سراسر کشور در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های اردبیل، گردنه حیران در استان گیلان ، محور سراب گردنه صائین در استان آذربایجان شرقی، ارتفاعات ولی آباد در جاده چالوس و محدوده دیزین تا کندوان در همین جاده بارش برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در  اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، زنجان، قزوین، گیلان و مازندران بارش باران گزارش شده است، گفت: همچنین در محور های دماوند و هراز در شرق استان تهران و محورهای بانه ، سقز و بیجار در استان کردستان نیز بارش باران گزارش شده است.

رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر دایش تصویری جاده‌ها نشان می‌دهد که ترافیک صبحگاهی در باند  جنوبی آزادراه کرج قزوین در محدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران کرج در محدوده پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: همچنین در محدوده های هزار چم ، پل زنگوله و دهانه جنوبی تونل کندوان در جاده چالوس،  محدوده گدوک در محور فیروزکوه، محورهای بوئین زهرا- ساوه و گردنه کوهین در استان قزوین و محورهای اسالم – خلخال ،مشکین شهر، اردبیل- سراب در استان اردبیل دارای مه گرفتگی همراه با کاهش است.

به گفته وی سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  +  3  =