واکنش شهربانو امانی به ماجرای قاری معروف

امانی افزود: این درست نیست که یک عده در خفا با رفتارهای ایذایی هر آنچه که بخواهند بکنند و در موارد بسیار ضد فرهنگی سکوت کنند از جمله همین اخبار بسیار شنیع که افکار عمومی مردم و مخصوصا جامعه متدین و جامعه قرآنی را آزرده کرد اما خبری از وااسلاما نشد.

به گزارش ریسک نیوز،شهربانو امانی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با آفتاب‌نیوز در مورد تغییرات شکل‌گرفته در دولت و استعفا برخی وزرا گفت: در ارتباط با استعفاها انتظار نداشتیم آقای جنتی استعفا بدهد اما فشارهایی که بر دولت از سوی برخی جریان‌ها وارد شده بود، باعث استعفا شد. یک عده‌ای فکر می‌کنند فیریز‌کردن بخش فرهنگی می‌تواند کارساز باشد و مردم را متدین کند دریغ از اینکه که رفتار متدینین، رفتار علما و رفتار بخشی از جامعه که تریبون‌های مذهبی کشور را دارند نقش بسیاری در فرهنگ‌سازی دارد. اکنون نزدیک ۸۴ نهاد مختلف برای فرهنگ تصمیم‌سازی می‌کنند اما انتظارشان فقط از وزارت ارشاد است.

وی با بیان اینکه "این شکل استعفا در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسبوق به سابق است"، ادامه داد: در دولت دوم آقای هاشمی هم فشارها زیاد بود. در دولت آقای خاتمی هم وزیر ارشاد وقت استعفا داد اما می‌توانیم با قاطعیت بگوییم چرخ توسعه فرهنگ کشور رو به جلو است و به عقب بر‌نخواهد گشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

9  +  1  =