پیش بینی های ضرابیه از فعالیت های بیمه ای سامان در سال جاری / تعدیل پیش بینی هر سهم بر اساس عملکرد شش ماه سال جاری

با بازنگری در عملیات بیمه ای و غیر بیمه ای به نظر کارشناسان این شرکت EPS برای سال منتهی به ۹۵ از ۲۰۵ ریال به ۲۸۳ ریال افزایش می یابد.

به گزارش ریسک نیوز، شرکت بیمه سامان توضیحاتی در خصوص تعدیل پیش بینی هر سهم منتهی به 30/12/95 بر اساس عملکرد شش ماه سال جاری به سارمان بورس اوراق بهادار ارایه کرد.

احمد رضا ضرابیه در این نامه اذعان داشته با توجه به روند رو به رشد بازار بیمه در سال جاری و بر مبنای عملکرد شش ماه به استحضار می رساند بر اساس بررسی های  بعمل آمده پیش بینی می گردد که پرتفوی حق بیمه صادره در پایان سال جاری با افزایش حداقل 12 درصد روبرو خواهد گردید.

به گفته  ضرابیه به تبع این افزایش ، سود فعالیت های بیمه ای این شرکت قبل از درآمد سرمایه گذاری معادل 7 درصد افزایش می باید.

وی البته پیش بینی کرده است که با توجه به اینکه این شرکت توانسته است در شش ماهه ابتدای سال نسبت به سرمایه گذاری با درآمدهای ثابت اقدام کند درامد سرمایه گذاری پیش بینی شده محقق خواهد شد.

ضرابیه در پایان اذعان داشته است ، با بازنگری در عملیات بیمه ای و غیر بیمه ای به نظر کارشناسان این شرکت EPS برای سال منتهی به 95 از 205 ریال به 283 ریال افزایش می یابد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

44  −    =  42