راه اندازی سامانه هوشمند صدور و تمدید آنلاین بیمه نامه شخص ثالث در بیمه “ما”

شرکت بیمه "ما" سامانه صدورهوشمند بیمه نامه شخص ثالث و تمدید آنلاین مبتنی بر واحد معرف بیمه نامه شخص ثالث راه اندازی کرد .

به گزارش ریسک نیوز  به نقل از  روابط عمومی بیمه ما ،  بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه “ما” در مراسم رونمایی از این سامانه گفت:  مشتریان از طریق  دستگاه های هوشمند قابل حمل و رایانه شخصی خود در بستر اینترنت،  تمام فرآیند صدور را بصورت کاملا الکترونیک طی کرده و پس از پرداخت الکترونیک حق بیمه، پیامک صدور بیمه نامه و لینک استعلام اصالت بیمه نامه را دریافت می کنند. پس از فرآیند صدور یا تمدید، یک نسخه چاپی بیمه نامه در قالب فایل الکترونیک قابل استفاده در دستگاه های هوشمند همراه  نیز در اختیار بیمه گذاران  قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل بیمه “ما” خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد صنعت بیمه و در راستای تحقق دولت الکترونیک و سند استراتژیک تحول دیجیتال شرکت بیمه “ما” و با عنایت به دو اصل مهم نوآوری و تجربه مشتری،  طراحی و توسعه سبد محصولات بیمه ای در قالب الکترونیک و دیجیتال در چارچوب قوانین بیمه مرکزی ج .ا .ا  را در دستور کار قرار داده و سامانه کاملا هوشمند صدور و تمدید آنلاین بیمه نامه شخص ثالث را راه اندازی کردیم.
در ادامه آیین رونمایی، غلامی مدیر فاوا بیمه “ما” گفت: در صنعت بیمه با حمایت های بیمه مرکزی ج.ا.ا بعنوان رگولاتوری صنعت بیمه ای کشور، با تاکید و حمایت شایسته هیات مدیره و مدیرعامل محترم شرکت بیمه “ما” و در راستای الزامات تجارت الکترونیک در فضای کسب و کار،  اقداماتی شایسته در خصوص دیجیتالی شدن زنجیره ارزش بیمه صورت گرفته است . بازنگری در آیین نامه ها و تطبیق با اکوسیستم روز ، حذف بیمه نامه کاغذی ، ارائه کروکی آنلاین و…  از جمله این اقدامات است.
وی اظهار امیدواری کرد:با توکل به خداوند بزرگ و یاری ائمه اطهار و با تکیه بر دانش فنی و توان داخلی شبکه فروش و پرسنل  شرکت بیمه “ما” درآینده نزدیک شاهد رشد و گسترش سبد دیجیتال محصولات بیمه ای و پیشرو بودن شرکت بیمه “ما” در ارائه بیمه گری باز، خدمات الکترونیک و  محصولات فناورانه و هوشمند مانند سامانه اعلام و پرداخت خسارت آنلاین و دفاتر هوشمند مجازی همکاران شبکه فروش و نمایندگی به جهت تقویت و رفع دغدغه تولید ابزار فناورمحور و تمرکز آنها بر امر بیمه گری و بازاریابی و توسعه بیمه خواهیم بود ، لذا با هم اندیشی و مشارکت بیشتر عزیزان شبکه فروش در انتقال تجربیات و دانش، شاهد حضور شرکت بیمه “ما” بر قلعه های صنعت بیمه کشور باشیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  +  6  =