روند نگران کننده نسبت خسارت رشته درمان / رهائی بیمه دانا از چالش قرارداد وزارت نیرو

مدیر عامل بیمه دانا تشریح کرد؛

ابراهیم کاردگر مدیر عامل بیمه دانا با ابراز نگرانی از نسبت خسارت درمان در هفت ماهه نخست سال جاری گفت: شک نکنید که قرارداد وزارت نیرو برای بیمه دانا زیان آور محسوب می شد و به همین دلیل براساس آنالیز دیتای 25 ساله خود با این ،دیگر تمایلی به تداوم آن نداشتیم، ضمن اینکه مقام ناظر رسما اعلام کرد این قرارداد ایراد آیین نامه ای دارد.

 

به گزارش ریسک نیوز ابراهیم کاردگر در خصوص عدم تداوم قرارداد بیمه دانا و وزارت نیرو گفت: در قرارداد وزارت نیرو از نظر آیین نامه ای اختلاف وجود داشت و مقام ناظر رسما اعلام کرد این قرارداد ایراد آیین نامه ای دارد.

وی افزود: اما متاسفانه برخی شرکتهای بیمه اعلام کردند که ما این قرارداد را منعقد می کنیم.

کاردگر تصریح کرد: بیمه دانا به تذکرات ناظر و قواعد آیین نامه ای موجود پایبند بوده، ایستادگی کرد و خلاف آیین نامه انجام نداد.

مدیر عامل بیمه دانا  به دلایل شرکت بیمه متبوعش در عدم تداوم این قرارداد پرداخت و خاطرنشان ساخت: دلیل بیمه دانا این بود که بیمه نامه درمان با این روند به مرحله زیان دهی می رسد و قطعا بیمه دانا بر اساس استراتژی های خود، پرتفوی های زیان ده را از سبد بیمه ای خارج خواهد کرد.

وی یادآور شد:اخیرا با مدیران منطقه ای و شبکه فروش جلسه ای داشتم و صراحتا اعلام کردم بر اساس استراتژی بیمه دانا سهم درمان را کاهش و بیمه عمر باید حداقل تا 16درصد  افزایش یابد که با محصول جدید جان دانا به این اهداف می رسیم.

کاردگر اذعان داشت: وقتی نسبت خسارت درمان در هفت ماهه 97 درصد است تضور کنید تا انتهای سال به چه میزان خواهد رسید.

مدیر عامل بیمه دانا با بیان اینکه امروز رشد فروش بیمه درمان در بیمه دانا تقریبا صفر است، صراحتا اذعان داشت: شک نکنید که قرارداد وزارت نیرو برای بیمه دانا زیان آور محسوب می شد و به همین دلیل دیگر تمایلی به تداوم آن نداشتیم.

کاردگر با بیان اینکه وزارت نیرو مشتری 25 ساله بیمه دانا بوده، تصریح کرد:  ما دیتای 25 سال این نهاد را داریم ، کلیه اطلاعات این وزارتخانه را آنالیز کردیم و در این راستا اگر هم چند قرارداد با شرکتهای تابعه  وزارت نیرو منعقد کردیم همگی قراردادهای سودده و بر اساس ارزیابی ریسک بوده است.

وی افزود: در راستای انالیز ریسک به برخی از شرکتهای وزارت نیرو نامه زدیم و350 تا 400  قیمت دادیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  77  =  86