هم اندیشی با شبکه فروش و تولید محصولات نوآورانه

مدیرعامل بیمه ما برنامه های سال آینده این شرکت را تشریح کرد؛

حجت بهاری فر در جلسه شورای مدیران، به تشریح برنامه های این شرکت از جمله افزایش سهم از بازار، ترکیب مناسب پرتفوی، ارائه خدمات بهتر، طراحی محصولات جدید و نوین و فعال‌تر شدن شبکه فروش در سال 1401 پرداخت.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از روابط عمومی بیمه ما، در این جلسه، عملکرد سرپرستی استان ها و شعب سراسر کشور بیمه “ما” در سال 1400 بررسی شد و دکتر بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره، برنامه تولید شرکت در سال 1401 را برای مدیران ستادی و استانی تشریح کرد.

دکتر بهاری فر عضو هیات مدیره بیمه “ما” در این جلسه از عملکرد هیات عامل، مدیران ستادی، مدیران استانی، پرسنل و شبکه فروش شرکت و تحقق بالای 100 درصد برنامه ابلاغی در اغلب رشته ها در سال 1400 تقدیر و تشکر و اظهار امیدواری کرد که بیمه “ما” در سال 1401 نیز با افزایش سرعت عمل در تصمیم گیری، جذب نیروهای توانمند و با تجربه، افزایش سهم از بازار با حفظ چارچوب های بیمه مرکزی به شرط تاثیرگذاری در EPS ، ترکیب مناسب پرتفوی، ارائه خدمات بهتر، طراحی محصولات جدید و نوین و فعال‌تر شدن شبکه فروش بتواند رشد و توسعه خود را ادامه بدهد.

بهاری فر ضمن تاکید بر جایگاه والای شبکه فروش در بیمه “ما” به رضایت بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر از عملکرد سرپرستی استان ها و شعب بیمه “ما” اشاره کرد و گفت: برای ارائه محصولات هوشمند، ضمن کاهش وابستگی واحدهای اجرایی به ستاد و ارتقای جایگاه آنها به هم اندیشی و مشارکت بیشتر عزیزان شبکه فروش در انتقال تجربیات و دانش خود نیاز داریم تا بیش از پیش، کرامت مشتریان و رضایت ذی نفعان را تامین کنیم.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه “ما” به تغییر چارت سازمانی در راستای دستیابی به چشم انداز شرکت مبنی بر تبدیل شدن به مطمئن ترین و سریع ترین شرکت در صنعت بیمه اشاره و خاطرنشان کرد: با راه اندازی مدیریت برنامه ریزی راهبردی و بودجه و همکاری مدیریت طراحی و توسعه کسب و کار به دستیابی به ایده آل های صنعت بیمه، ارائه برنامه های نوآورانه و تولید محصولات خلاقانه امیدواریم .

در ادامه سلیمیان مدیر طراحی و توسعه کسب و کار بیمه “ما” ضمن بیان جزییات عملکرد 9 ماهه ، خلاصه ای از آخرین وضعیت برنامه استراتژیک و عملیاتی شرکت با توجه به سند راهبردی صنعت بیمه تا سال 1404 را مطرح و گزارشی از نقاط ضعف و قوت شبکه فروش را ارائه کرد.

در ادامه جلسه، چند تن از مدیران ستادی و استانی بیمه “ما” نیز نقطه نظرات خود را درباره مشکلات سال گذشته و برنامه‌های سال 1401 بیان کردند. بهاری فر نیز به سوالات و ابهامات روسای شعب پاسخ و قول مساعدت داد و گفت: تلاش می‌کنیم نقاط قوت شرکت را تقویت کنیم تا موجب موفقیت هرچه بیشتر بیمه “ما” شویم و اتفاقات بهتری را برای شرکت رقم بزنیم.

گفتنی است در حاشیه جلسه شورای مدیران، حجت بهاری فر ضمن آرزوی موفقیت و پیروزی برای کارمندان بازنشسته، از شهروز مجیدی و علی بهاری به پاس سی سال خدمات و زحمات بی شائبه تجلیل کرد و گفت: خدمت و احترام به بازنشستگان، خدمت و تکریم به آیندگان و شاغلین است و این امر موجب ایجاد انگیزه، افزایش روحیه و ترویج یک فرهنگ ارزشمند در جامعه خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

10  ×  1  =