تاکید بر استفاده از ظرفیت های مازندران و حمایت از ورزش مازندران

نشست مشترک مدیر عامل بیمه تجارت‌نو با مدیران بانک ها و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران؛

نشست مشترک نیما نوراللهی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت بیمه تجارت‌نو با علمداری مدیر بانک تجارت استان مازندران، موسوی مدیریت پست بانک استان به همراه حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، رحیم درزی رئیس هیات فوتبال استان و فیض‌الله نفجم رئیس هیات تکواندو مازندران، شنبه 27 آذر در شهر ساری برگزار شد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو؛ این نشست مشترک در راستای تعامل و همدلی هرچه بیشتر با بانک تجارت و پست بانک به عنوان دو سهامدار عمده شرکت بیمه تجارت‌نو در جهت افزایش بهره وری و همکاری های چندجانبه صورت پذیرفت. در این جلسه مسئولان بر استفاده از ظرفیت های بی بدیل استان مازندران برای ارائه بهتر خدمات بیمه تجارت‌نو تاکید نمودند.

دکتر نوراللهی در خلال این نشست اظهار کرد: مهمترین مسئله استفاده از ظرفیت شعب بانک تجارت و پست بانک و به ویژه ICT های پست بانک است که گستردگی خوبی در روستاها دارد و بالفعل کردن این ظرفیت ها علاوه بر بهبود خدمت رسانی، موجب اشتغالزایی برای جوانان عزیز استان مازندران می شود.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو افزود: یکی دیگر از موضوعات مهم دیگر مسئله بررسی ریسک صنایع استان است. باید کارشناسی های لازم در این خصوص صورت بگیرد تا صنایع ما بر اساس قیمت روز و ریسک کارشناسانه بیمه شوند.

گفتنی است شرکت بیمه تجارت‌نو در جهت ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ورزش و پهلوانی در دیار مازندران، به صورت رسمی به عنوان حامی مالی تیم فوتبال نساجی مازندران به عنوان تنها نماینده شمال کشور در بیستمین دوره لیگ برتر کشور جام خلیج فارس فعالیت می کند و در دیدار امروز نیز مدیران این شرکت از ادامه هرچه بهتر این حمایت ها خبر دادند.

در ادامه مدیرعامل محترم شرکت بیمه تجارت‌نو با آقای رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی و شرکت هواپیمایی وارش به مذاکره وتبادل نظر پرداختند. بدون شک این اتفاق و همکاری هایی که در آینده صورت خواهد پذیرفت، علاوه بر کمک به پرهوادارترین تیم فوتبال شمال ایران، موجب حفظ سرمایه‌های ورزشی مازندران و تزریق روحیه نشاط و شادابی در نسل جوان استان خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

77  +    =  86