تاثیر تعامل مدیران ستادی و نمایندگان در جذب پرتفوی

نماینده شرکت بیمه تجارت‌نو در جنوب کشور، یکی از دلایلی که کمک به رشد وی در شرکت بیمه تجارت‌نو داشت را تعامل بین مدیران ستادی و شخص نماینده دانست و گفت: در دسترس بودن و پاسخگویی مدیران ستادی شرکت برای رفع موانع و مشکلات نمایندگان به جذب بیشتر پرتفوی کمک شایانی کرده است

به گزارش ریسک نیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت بیمه تجارت‌نو؛ “مهدی صداقت”،با اشاره به اینکه برای اولین بار در شرکت بیمه تجارت‌نو موفق به کسب پرتفوی درمان شرکت برق منطقه‌ای فارس شده است افزود : به‌ واسطه زحمات مدیر شعبه فارس و مدیر درمان شرکت بیمه تجارت‌نو برای اولین بار توانستیم با یکی از مجموعه های عظیم وزارت نیرو قرارداد منعقد نماییم و در ادامه همکاری با توجه به رضایت ایجاد شده برای بیمه گذار توانستیم بیمه‌های مهندسی، آتش سوزی، مسئولیت، خودرو، حوادث و عمر این مجموعه را هم تجمیع کنیم.

‎وی بیان کرد: همکاران شرکت بیمه تجارت‌نو در از لحاظ فنی دانش بالایی دارند و این مساله باعث شده که با اطمینان خاطر بیشتری در جلسات با بیمه‌گذاران شرکت نماییم .

‎نماینده برتر شرکت بیمه تجارت‌نو در جنوب کشور اذعان داشت که رفع دغدغه‌های بیمه‌گذارن و کار تیمی یکی از رمزهای موفقیت ایشان است.

‎صداقت، عدم شناخت کامل نمایندگان از خدمات و ‌مزایای شرکتی که نمایندگان در آن مشغول به فعالیت هستند را یکی از معضلات نمایندگان شرکت‌های بیمه‌ای دانست و گفت: نماینده بیمه باید به عنوان یک مشاور در کنار بیمه گذار باشد که برای این امر می بایست ابتدا اطلاعات خود را تمام و کمال در رابطه با شرکت خود و محصول بیمه ای بالا برده تا آن را به بیمه گذار انتقال دهد و سپس با حضور مستمر و پیگیری امور بیمه‌ای اقدام به جذب پرتفوی نماید .

‎نماینده برتر شرکت بیمه تجارت‌نو در جنوب کشور، بیان کرد: از اصول موفقیت برای هر نماینده بیمه ، یادگیری و آموزش مداوم ، حضور مستمر در مناقصات بیمه ای برنامه ریزی و پیگیری و همچنین عملکرد گروهی می باشد.

‎صداقت، یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت و رشد خود در شرکت بیمه تجارت‌نو را در دسترس بودن و دانش بالای مدیران ستادی وهمکاران شعبه این شرکت اعلام کرد و گفت:هرزمان که نیاز به برگزاری جلسه‌ای در شیراز بود مدیراستان در جلسات حضور پیدا می‌کرد.

‎نماینده شرکت بیمه تجارت‌نو در جنوب کشور، افزود: موفقیت امروز اینجانب حاصل تعاملات و مشاوره های سازنده مدیران و معاونین محترم ستادی و مدیر شعبه فارس و زحمات یکایک کارشناسان شعبه و این نمایندگی بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  +  3  =