کاظمی تکلیمی این روزها چه می کند؟

با رفتن کاظمی تکلیمی از صندوق حوادث طبیعی که به قول خودش در گفتگو با نشریه بیمه داری نوین، این نهاد را از جنینی و با کمترین امکانات تحویل گرفته ،گمانه زنی جهت جایگاه بعدی وی بالا گرفته اما کاظمی تکلیمی این روزها چه می کند؟

به گزارش ریسک نیوز چندی پیش وزیر اقتصاد در حکمی مرادپور را جایگزین کاظمی تکلیمی  در صندوق حوادث طبیعی کرد .

در نشست معارفه و تودیع رؤسای جدید و پیشین هیئت عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان که  با حضور سید عباس حسینی معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد برگزارشد، ضمن تقدیر از عملکرد رضا کاظمی تکلیمی، عباس مرادپور به عنوان رییس جدید هیئت عامل این صندوق معرفی شد.

تکلیمی در دوره ای که ریاست این صندوق را در اختیار داشت چارچوب های ساختاری این نهاد را اماده کرد حال اینکه نفر بعدی و دولت چقدر در تکمیل ساختار و تحقق اهداف موفق باشند نیاز به زمان دارد.

همین الان نیز در هفته اخیر شاهد سیل در مناطق جنوبی کشور و بی خانمانی بسیاری بودیم که این سوال را در اذهان ایجاد می کند که چه زمانی چتر صندوق حوادث طبیعی بر جامعه گسترده می شود؟

با رفتن تکلیمی از صندوق که به قول خودش در گفتگو با نشریه بیمه داری نوین، این نهاد را از جنینی و با کمترین امکانات تحویل گرفته بود،گمانه زنی جهت جایگاه بعدی وی بالا گرفت تا جائی که برخی از رایزنی ها از قرار گرفتن وی در سکان نهاد های کلیدی خبر می دادند.

اما کاظمی تکلیمی این روزها چه می کند؟

وی بعد از تحویل صندوق به رودبار برگشته و مشغول اداره و توسعه خانه سالمندانی است که خودش با هزینه شخصی راه اندازی کرده است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

26  +    =  35