خروج از وضعیت فعلی بیمه میهن خواست نهاد ناظر

نهاد ناظر در تاییدیه مدیر عامل جدید بیمه میهن شش انتظار خود از آریانپور را صراحتا اعلام داشته است.

به گزارش ریسک نیوز بیمه مرکزی جمهوی اسلامی ایران طی نامه ای صلاحیت حرفه ای رسول آریانپور را به عنوان مدیرعامل بیمه میهن تأیید و ابلاغ کرد.
در این ابلاغیه، سلیمانی تدوین برنامه پنج ساله شرکت مشتمل بر اهداف شرکت، راهبردهای خروج از وضعیت فعلی و توسعه فعالیت های شرکت؛ تفکیک امور اجرایی و مدیریتی شرکت از امور سهامداری و رعایت اصول فنی در نرخ و شرایط قراردادهای بیمه ای بویژه قراردادهای منعقده با سهامداران وابسته؛ برنامه ریزی برای جذب و نگهداشت نیروی انسانی مجرب و کارآمد و تکمیل کارکنان کلیدی شرکت؛ پیگیری جدی در خصوص انطباق سرمایه پرداختی شرکت با مصوبه مورخ 1400/02/26 هیئت وزیران در مهلت زمانی مقرر؛ جدیت در وصول و تعیین تکلیف مطالبات شرکت بویژه مطالبات از شرکت های خودروساز و سهامداران وابسته و بررسی بدهی های شرکت و تعیین تکلیف آنها بویژه عوارض قانونی، تعهدات و خسارت های زیاندیدگان را خواستار شده است.
رسول آریانپور مدیرعامل بیمه میهن، دانش آموخته کارشناسی مدیریت بیمه از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، از سوابق درخشان و مؤثر بیمه ای در حوزه های فنی و اجرایی برخوردار است و بیش از ۳۰ سال سابقه مدیریتی در سطوح مختلف در شرکت سهامی بیمه ایران دارد و آخرین سمت او معاون حقوقی و هماهنگی امور استان ها، شعب و نمایندگی ها در این شرکت بوده است.
گفتی است اعضای هیأت مدیره بیمه میهن پیشتر به اتفاق آراء رسول آریانپور را که از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معرفی شده است، به عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب و برای انجام تشریفات اداری و احراز صلاحیت حرفه ای به بیمه مرکزی ج.ا. ا معرفی کرده بودند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  3  =  12