مسابقات فوتسال صنعت بیمه به پایان رسید/تعاون قهرمان شد

در هفتمین روز برگزاری مسابقات فوتسال، با برگزاری مسابقات رده بندی و فینال، تیم بیمه تعاون به عنوان قهرمان مسابقات شناخته شد.

به گزارش ریسکنیوز به نقل از بیمه تعاون مرحله رده بندی و فینال مسابقات فوتسال جشنواره ورزشی صنعت بیمه از ساعت 9:30 صبح روز چهارشنبه 13 بهمن ماه 1400 در سالن مجتمع ورزشی برق آلستوم آغاز شد.
در این مسابقات، تیم های بیمه دی و بیمه کوثر در مرحله رده بندی با یکدیگر به مسابقه پرداختند که نتیجه بازی 0-0 به اتمام رسید؛ در نتیجه ضربات پنالتی به عنوان تعیین کننده برگزیده مسابقات در نظر گرفته شد که تیم بیمه دی با نتیجه 5-4 نتیجه مسابقات را به بیمه کوثر واگذار کرد.
در ادامه، مسابقات فینال تیم های بیمه تعاون و بیمه آسیا با اجرای «جواد خیابانی» و با حضور تنی چند از مدیران فدراسیون فوتبال و صنعت بیمه برگزار شد که در نتیجه آن، تیم بیمه تعاون با نتیجه 2-1 به عنوان پیروز رقابت های فوتسال صنعت بیمه شناخته شد.
در ادامه «یونس مظلومی»، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون با بیان شعار «عقل سالم در بدن سالم است» اظهار داشت: فعالیت ما ارائه خدمات مالی است و اینکار نیازمند آمادگی ذهنی است که با ورزش می تواند تقویت شود.
وی افزود: همچنین در دنیا مرسوم است که شرکت های بیمه به افرادی که ورزش می کنند تخفیف های خوبی می دهند و این نشان دهنده آن است که ورزش، تا چه میزان، یاریگر کاهش هزینه های جسمانی می تواند باشد و هم اکنون نیز بسیاری از شرکت های بیمه ای در دنیا، حامی تیم های ورزشی هستند.
«علیرضا محمدعلی» رئیس شورای ورزش بیمه مرکزی نیز با اعلام اینکه در نخستین جشنواره ورزشی صنعت بیمه، 6 رشته ورزشی که میزبانی هریک با یکی از شرکت های بیمه ای بود برگزار شد، مطرح کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره نیز در روز 25 بهمن ماه برگزار خواهد شد.
وی در ادامه توضیح داد: باید بحث توسعه شورای ورزشی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم، چراکه این مهم خود عامل ارزشمندی برای معرفی شرکت های بیمه در بین آحاد جامعه است.
محمدعلی با اشاره به حضور 300 ورزشکار در جشنواره ورزشی صنعت بیمه اظهار امیدواری کرد: سطح بازی ها باید به قدری افزایش پیدا کند که بتوانیم در سطوح عالی تر ورزشی نیز حضور داشته باشیم.
«جواد خیابانی»، گزارشگر ورزشی نیز با توجه به حمایت شرکت بیمه تعاون از چند تیم فوتبالی اظهار داشت: با توجه به حضور فعالانه این شرکت در حوزه ورزش، امیدوارم بازی فوتسالی نیز بین تیم بانوان تعاون و تیم هنرمندان برگزار شود.
«سید امیر حسینی»، دبیرکل اسبق کمیته ملی المپیک نیز به عنوان دیگر سخنران مراسم اختتامیه اظهار داشت: لازم است که ضریب نفوذ بیمه در کشور گسترش پیدا کند و این مهم می تواند از طریق ورزش به خوبی انجام شود.
«هادی عبداللهی»، معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی نیز در سخنانی مطرح کرد: رسالت ما در صنعت بیمه کاهش ریسک است که در خصوص موارد انسانی، این مهم با سالم سازی جسم می تواند صورت پذیرد و سالم سازی جسم از طریق ورزش ممکن خواهد بود که این مهم نشان از پیوند بیمه با ورزش دارد.
وی افزود: امروزه 23 هزار کارمند شاغل در صنعت بیمه داریم که حدود 58 درصد آنها زیر 10 سال و بالغ بر 85 درصد کارکنان، زیر 20 سال سابقه کار دارند که این نشان دهنده جوان بودن صنعت بیمه است؛ بر این اساس نیاز است تا به وضعیت روحی و جسمی کارکنان در صنعت بیمه بیش از پیش توجه شود.

شایان ذکر است که در پایان، «حمید مختاری» از تیم بیمه تعاون با 9 گل زده در مسابقات به عنوان آقای گل و نیز تیم بیمه متقابل کیش به عنوان تیم اخلاق مدار مسابقات شناخته شده و کاپ مربوطه را دریافت کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

9  +  1  =