شبکه فروش هوشمند و توانا عامل رضایت و تجربه متمایز مشتریان

لزوم رعایت چهار اصل مدیریت فروش، ریسک، وصول مطالبات و سودآوری

مدیرعامل بیمه کوثر در پنجمین همایش تجلیل از نمایندگان و کارگزاران برتر این شرکت، نمایندگان حقیقی و حقوقی را مدیران اصلی شرکت در مدیریت ریسک، فروش و ارتباط با مشتریان دانست.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، پنجمین همایش تجلیل از نمایندگان و کارگزاران برتر شرکت بیمه کوثر با حضور مدیرعامل ساتا، اعضای هیئت‌مدیره و جمعی از معاونان و مدیران بیمه مرکزی و بیمه کوثر و نیز اعضای شبکه فروش برگزار شد.

ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، در پنجمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر شرکت بیمه کوثر که با حضور مدیرعامل ساتا، اعضای هیئت‌مدیره و جمعی از معاونان و مدیران بیمه مرکزی و بیمه کوثر و نیز اعضای شبکه فروش برگزار شد، تصریح کرد: جای خوشحالی است که در جمع شما نمایندگان برتر هستیم. نمایندگان فروش باید با توجه به اصول و سیاست‌های شرکت و توجه به نیازهای مشتریان به نحوی عمل کنند که هم مصالح بیمه کوثر برآورده شود و هم منافع بیمه‌گذاران و مشتریان حفظ شود.

شبکه فروش هوشمند و توانا عامل رضایت و تجربه متمایز مشتریان

ابوالفضل آقادادی با بیان اینکه توانمندسازی نمایندگان و شبکه فروش موجب توسعه شرکت در بخش فروش می‌شود، اظهار داشت: اکنون هر یک از نمایندگان توانای بیمه کوثر به سطحی از توانمندی رسیده‌اند که به عنوان یک مدیر در عرصه‌های بازاریابی، مدیریت ریسک، فروش و ارتباط با مشتریان حضور دارند.

وی با تاکید بر لزوم هوشمندی نمایندگان در مواجهه با شرایط روز و ورود فن‌آوری به عرصه بیمه خاطرنشان کرد: تردیدی ندارم بیشتر نمایندگان برتری که امروز در خدمت‌شان هستیم توانسته‌اند به خوبی در زمینه فروش رشته‌های غیرثالث و پرتفوهای کم ریسک و استفاده از ابزارهای فن‌آورانه فعالیت کنند، زیرا امروز زمین بازی اقتصاد و از جمله بیمه در حال تغییر است و برای ادامه راه باید خود را با این وضعیت تطبیق دهیم.

مدیرعامل بیمه کوثر افزود: انتظار داریم در سایه سیاست تفویض اختیار و خرده‌فروشی، با پشتیبانی مدیران سرپرستی‌ها و شعب و نیز تلاش نمایندگان در نهایت به تولید پرتفوی کم‌ریسک، پرسود و ماندگار دست یابیم.

ابوالفضل آقادادی ادامه داد:‌ ایجاد هسته دانا و شبکه همکاران توانا در بیمه کوثر یکی دیگر از نقاط قوت شرکت است چرا که به این ترتیب توانستیم زمینه‌های رشد و ترقی مجموعه بیمه کوثر را فراهم کنیم.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت و توجه ویژه به رضایت مشتریان شرکت، افزود: کسب رضایت بیمه‌گذاران همیشه و در همه حال نخستین اولویت شرکت بیمه کوثر است. وی تصریح کرد: پاسخگویی، تعهد در قبال مسئولیت است و مدیران و کارشناسان باید برای تامین رضایت بیمه‌شدگان تلاش کنند.

مدیرعامل بیمه کوثر خدمت به بیمه‌شدگان و همراهی با بیمه‌گذاران را یک اصل دانست. وی با تاکید بر افزایش کیفیت و ارائه خدمات هوشمند به مشتریان از طریق نوآوری و سرعت دسترسی و همسویی با نیازهای متغیر محیطی که مزیت رقابتی و رضایتمندی ذینفعان شرکت را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: مسئولیت‌پذیری، اخلاق‌مداری، حفظ کرامت انسانی، رقابت سالم، پایبندی به مقررات و تعهدات و رعایت صداقت و انصاف در تعامل با بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان از ارزش‌های حاکم بر شرکت است.

ابوالفضل آقادادی از سهم ۵درصدی بیمه کوثر در بازار بیمه کشور خبر داد و افزود: تا امروز فروش شرکت از مرز ۴هزارو۶۰۰میلیارد تومان گذشته است و تلاش ما این است که بتوانیم تا پایان سال جاری همین روند افزایشی را حفظ کنیم.

وی افزایش سرمایه شرکت را یک دستاورد مهم دانست و خاطرنشان کرد: در اثر این افزایش سرمایه، ظرفیت نگهداری ریسک شرکت بیمه کوثر افزایش یافت و این موضوع به ما در پذیرش ریسک‌های مختلف، به ویژه کسب سهم بیشتر از بیمه‌های انرژی، کمک می‌کند.

مدیرعامل بیمه کوثر سود ناشی از سرمایه‌گذاری‌های شرکت در سال 1400 را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: برنامه شرکت در سال‌جاری دستیابی به 450 میلیارد تومان سود حاصل از سرمایه‌گذاری بود که به لطف خدا و تلاش همکاران و شبکه فروش تاکنون قریب به 800 میلیارد تومان محقق شده است.

وی «خیر کثیر» را شعار و خط‌مشی شرکت بیمه کوثر دانست و گفت: افتخار می‌کنم که همکاران وظیفه‌شناسم در بیمه کوثر این شعار را با خدمت‌رسانی خوب و به‌موقع به بیمه‌گذارانی که این سال‌ها در اقصی نقاط کشور دچار سیل و زلزله شده‌اند به منصه ظهور رساندند.

بیمه کوثر

هوشیاری شبکه فروش عامل سودآوری در عملیات بیمه‌گری شرکت‌های بیمه

همچنین در این مراسم مدیر امور نمایندگان و هماهنگی امور استان‌های بیمه کوثر بیان کرد: نمایندگان نخستین حلقه ارتباطی صنعت بیمه با جامعه هستند و نقش مهم و اثرگذار شبکه فروش در حلقه فرآیند بیمه‌گری به طور کامل مشهود است.

معصومه نجات‌بخش با بیان اینکه انتظار داریم نمایندگان چهار اصل مدیریت فروش، مدیریت ریسک، وصول مطالبات و سودآوری را رعایت کنند، افزود: اهتمام شبکه فروش به اعتلای نام بیمه کوثر به عنوان برند اطمینان‌بخش و جذاب برای بیمه‌گذاران، آینده‌نگری در گذر از چالش‌های کسب‌وکار، محدودیت‌ها، بازارهای رقابتی و انعکاس نیازهای مشتریان به ستاد و همچنین توسعه فروش بیمه‌های زندگی به عنوان پشتوانه اقتصادی برای آحاد مردم از دیگر انتظارات ما از شبکه فروش است.

وی تاکید کرد: ارتباط پایدار، مداوم و پیوسته با مشتریان وفادار و سودآور فقط با ارائه اطلاعات کافی و راهنمایی‌های دقیق در زمان خرید بیمه‌نامه و بروز حادثه محقق می‌شود.

پس از بررسی عملکرد نمایندگان و کارگزاران و ارزیابی مولفه‌های مختلف کمی و کیفی فعالیت آنان از جمله مدیریت فروش و خسارت و ترکیب پرتفوی، رشد فروش، میزان فروش نسبت به میانگین نمایندگان استانی، وصول مطالبات و میزان خسارت متناسب با شاخص‌های هر استان، نسبت خسارت نماینده در مقایسه با نسبت خسارت تجمیعی استانی، ضریب خسارت، امکانات فیزیکی و منابع انسانی، حضور در دوره‌های آموزشی و میزان تخلف‌ها، به هر یک از نمایندگان و کارگزاران امتیازاتی تعلق گرفت که در نهایت بر اساس همین امتیازها، نمایندگان و کارگزاران در چهار بخش کشوری، استانی، رشته‌های بیمه‌ای و ساعی رتبه‌بندی شدند.

در این مراسم باشکوه از سه کارگزاری برتر، 14 نمایندگی برتر حقوقی، 10 نماینده ساعی، 30 نماینده برگزیده استانی، 10 نماینده برتر در رشته‌های مختلف بیمه‌ای، 25 نماینده برتر در سطح کشور و در نهایت پنج نماینده طلایی بیمه کوثر تقدیر و تندیس همایش به همراه هدایایی به رسم یادبود و قدردانی به آنان اعطا شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

41  −    =  31