بهزادپور در یک قدمی طبقه 18 برج جردن

برخی منابع خبری گزارش می دهند، سرانجام پس از روزها کشمکش بر سر انتخاب رئیس کل بیمه مرکزی، مجید بهزادپور به طبقه هجدهم برج جردن نزدیک می شود.

به گزارش ریسک نیوز، در حالیکه انتقادها به عدم انتخاب رئیس کل بیمه مرکزی بالا گرفته و نوک پیکان انتقادات نیز به سمت وزیر جوان است، شنیده ها از ملاقات بهزاد پور با وزیر اقتصاد خبر می دهند.

مجید بهزاد پور معاونت پیشین بیمه مرکزی که حالا در کسوت مدیر عامل صندوق تامین خسارات بدنی نقش ایفاء می کند، یکی از گزینه هائی بود که نامش از همان روزهای ابتدائی استعفاء سلیمانی رئیس کل پیشین ، مطرح شد و در میان گزینه های محتمل قرار گرفت.

اکنون خبر می رسد که نهایتا تیم اقتصادی دولت بر سر انتخاب بهزادپور به توافق نزدیک ترند و احتمالا در روزهای آتی شاهد معرفی رئیس کل جدید بیمه مرکزی باشیم.

شاید بتوان گفت مجید بهزادپور به دلیل سالها فعالیت در پست معاونت بیمه مرکزی بیش از سایر گزینه ها می تواند بر نحوه اداره این سازمان دولتی اشراف داشته باشد.

ریسک نیوز و بیمه داری نوین در چندین مقاله و گزارش راهبردهای مورد نیاز رئیس کل جدید بیمه مرکزی را تحلیل کرده اند که لینکهای زیر قابل مشاهده است:

 

مأموریت‌های آقای رئیس کل / آزاده محسنی

توجه به «ریسک تغییر» در جابجایی رئیس کل/محمودفراهانی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  3  =  3