با این اطلاعات ارزان ترین ویزا را برای کشور دبی دریافت کنید!

بی‌تردید سفر به عروس خاورمیانه، شهر دبی، از بی‌نظیرترین لحظات شما در سفرهای خارجی خواهد شد. شاید بپرسید چرا؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم این شهر با وجود مجتمع‌های تجاری، شرکت‌های ثروتمند، جاهای دیدنی، دانشگاه‌های مدرن و… هیچ چیز از کشورهای اروپایی کم ندارد.

به گزارش ریسک نیوز، مزایای دیگر دبی، ارزان‌بودن ویزای آن نسبت به سایر ویزاهای اروپایی است که از اهمیت بالای این مورد نمی‌توان ساده رد شد. پس چه برای سفرهای توریستی به دبی سفر کنید و چه اهداف کاری و تحصیلی داشته باشید، بازدید از این شهر برای شما لحظات متفاوتی رقم خواهد زد. ما نیز در این مطلب قصد داریم به طور مفصل به نحوه‌ی خرید و دریافت ویزای دبی بپردازیم و از کامل‌ترین اطلاعات آن سخن بگوییم. با ما همراه باشید.

ویزاهای کشور امارات چند دسته‌اند؟

ویزاهای این کشور از لحاظ نوع به 6 دسته و از لحاظ تردد ویزا، به 2 دسته تقسیم می‌شود. در زیر انواع این دسته‌بندی‌ها را مشاهده می‌کنید.

1. ویزای توریستی: ویزای توریستی دبی اغلب به‌صورت ویزای الکترونیکی امارات مسافران این کشور صادر می‌شود و استفاده‌از آن به‌صورت گروهی است. اما اگر قصد دارید آن را به صورت انفرادی دریافت کنید؛ می‌توانید با ارسال ضمانت بانکی و چک نیز اقدام کنید.

2. ویزای تحصیلی: این ویزا برای دانشجویان و افراد محصل که قصد تحصیل در امارات را دارند صادر می‌شود.

3. ویزای کاری: برای افرادی که دارای پیشنهاد شغلی در دبی هستند صادر می‌شود و نیازمند مجوز از وزارت کار امارات است.

4. ویزای فرودگاهی: افرادی که قصد عبور از امارات و رسیدن به مقصدی دیگر را دارند، از این ویزا استفاده می‌کنند. توجه داشته باشید که این ویزا با نام ویزای ترانزیت نیز شناخته می‌شود.

5. ویزای تجاری: این ویزا مناسب تاجران و مدیر عاملان شرکت و کسب و کارها می‌باشد.

شو ویزای دورکاری: با این ویزا فقط می‌توانید در شهر دبی اقامت کنید و تنها برای افراد Digital Nomad صادر می‌شود.

از لحاظ تردد:

1. ویزای یک بار ورود: با این ویزا تنها مجوز یک بار ورود و خروج از کشور دارید که به‌صورت ویزا 14 روزه، یک ماهه، ویزای سه ماهه و ویزای شش ماهه دبی صادر می‌شود. قیمت هرکدام نیز با دیگری متفاوت است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

2. ویزای چند بار ورود یا ویزای مولتی: این ویزا به‌صورت 1 ماهه و 3 ماهه صادر شده و توسط آن مجوز چند بار ورود و خروج از کشور به شما داده می‌شود.

قاصدک

 

آشنایی با دقیق ترین مدارک لازم

در این بخش قصد داریم شما را با تک‌تک مراحل دریافت ویزای توریستی کشور دبی آشنا کنیم. در ابتدا می‌بایست فرم ویزای کشور موردنظر (امارات) خود را به‌صورت آنلاین دریافت کنید و آن را کامل کرده و امضا کنید. پس از پرینت گرفتن از فرم، نوبت به جمع‌آوری مدارک گفته شده در فرم می‌رسد. شما پس از تکمیل مدارک می‌بایست آن‌ها را به مرکزی که قصد دارید ویزا را از طریق آن دریافت کنید ارسال کنید.

• فرم تکمیل همراه با امضا و عدم خط خوردگی
• اسکن رنگی از اصل پاسپورت (صفحه اول) با اعتبار حداقل 7 ماه
• اسکن رنگی از شناسنامه (صفحات اول و دوم)
• اسکن رنگی از کارت ملی (هر دو طرف)
• ۱ قطعه عکس رنگی پرسنلی واضح با زمینه سفید
• بیمه مسافرتی
• نیازی به ترجمه مدارک نیست و تنها ارائه اصل آن‌ها کافی می‌باشد. (توجه کنید که نسخه کپی مدارک به‌جای اصل غیرقابل قبول است.)
• مدرک تست منفی کرونا (PCR)

چطوری با کمترین هزینه ویزا بگیریم؟

از آنجایی که برای دریافت ویزا مراکز و آژانس‌های مسافرتی زیادی وجود دارند؛ انتخاب بهترین و ارزان‌ترین آن‌ها امری مهم شناخته می‌شود. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر قصد دارید برای ویزا هزینه‌ی کمتری پرداخت کنید و از خدمات گوناگون آن بهره‌مند شوید؛ قاصدک24 بهترین انتخاب شماست. این آژانس مسافرتی هزینه‌های کمتری را برای خرید ویزای دوبی ارائه می‌دهد که می‌توان به ویزای ۱۴ روزه با ۲۹۵ درهم و ویزای ۳۰ روزه با ۳۲۰ درهم اشاره کرد. شما می‌توانید برای آشنایی با سایر هزینه ویزای دبی به سایت قاصدک24 مراجعه کرده و یا با پشتیبانی آن تماس بگیرید.

قاصدک

جدیدترین شرایط ویزا برای کشور دبی

خوب است بدانید که شرایط ویزاهای دبی برای افراد مجرد دسخوش تغییر شده و همچنین دولت امارات با شیوع کرونا قوانین متعدد ولی آسانی را برای سلامت شهروندان و مسافران خود وضع کرده است. در زیر این شرایط را مشاهده می‌کنید:

• قوانین محدودیت ویزا برای افراد مجرد برداشته شده و تمامی اشخاصِ بالای 18 سال می‌توانند برای ویزای امارات اقدام کنند.

• پسران و دختران زیر 18 سال برای سفر به امارات ملزم به داشتن یک همراه (بزرگسال) هستند.

• 72 ساعت قبل از پرواز می‌بایست تست PCR کرونا را در آزمایشگاه های تایید شده توسط وزارت بهداشت انجام دهید. در صورت منفی بودن‌ تست، مدارک خود را به زبان انگلیسی برای تایید در فرودگاه آماده کنید.

توجه داشته باشید که تنها ارائه مدارک فیزیکیِ مهر شده مورد قبول واقع می‌شود و سایر اطلاع‌رسانی‌ها مانند پیامک یا تست فوری کرونا اعتبار ندارد.

• اگر تابعیت امارات را دارید نیازی به تست نداشته ولیکن در فرودگاه این کشور ملزم به دادن تست pcr هستید. همچنین برای افراد زیر 12 سال تست لازم نمی‌باشد.

• اگر تست کرونای شما مثبت بود در امارات قرنطینه خواهید شد. هزینه‌های آن نیز به عهده‌ی شما خواهد بود. (مکان قرنطینه توسط دولت تعیین می‌شود.)

اکنون به پایان مطلب رسیدیم و قصد داشتیم دقیق‌ترین شرایط دریافت ویزای توریستی برای کشور دبی را معرفی کنیم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت دقیق و خدمات ویزای دبی با قاصدک 24 تماس گرفته و از شرایط آن در هر لحظه با خبر شوید. شما همچنین می‌توانید علاوه‌بر دریافت ویزا، از سایر خدمات گردشگری و مسافرتی این مجموعه استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید تورهای متنوع خارجی را با قیمت ارزان از قاصدک24 رزرو کنید. از محبوب ترین این تورها می‌توان به رزرو تور آنتالیا قاصدک24 ، تور استانبول، دبی و… اشاره کرد. البته ناگفته نماند برای رزرو هتل و بیمه مسافرتی نیز می‌توانید از قاصدک24 بهره بگیرید و با مراجعه به سایت آن نرخ‌های دقیق خدمات را مشاهده کنید. در صورت لزوم برای دریافت هرگونه راهنمایی، پشتیبانان قاصدک24 (75269-021) به صورت همه‌روزه و در تمامی ساعات شبانه‌روز پاسخگوی شما هستند.

مطلب پیشنهادی: معرفی ضروری ترین اطلاعات برای ثبت نام تورهای دبی با قاصدک24

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

58  −  49  =