ضریب شرافت چیست؟/چگونه می توان سازمان شریف داشت؟

آیا رد پایی از ضریب شرافت در قوانین بیمه دیده می شود؟

در ویدئویی با حضور پرویز خسروشاهی، محمد آسوده، غلامعلی ثبات، احمدرضا ضرابیه، حبیب میرزائی و تیم لطیف به این ضریب پرداخته شده است.

 

به گزارش ریسک نیوز، مقوله اخلاق در فضای کسب و کار به عنوان یک رکن جدی، هم اکنون در میان رهبران کسب و کار مدنظر است. بروز شاخصی به نام شاخص شرافت ناشی از تقویت همین نگرش در میان مدیران بنگاه‌های اقتصادی در جهان است.

بررسی وجود مصداق‌های چنین نگرشی در صنعت بیمه می‌تواند در ایجاد اعتبار و ترمیم اعتماد جامعه به این صنعت بسیار راهگشا باشد. در گام اول، ادبیات و تعاریف اهمیت دارند. فعالان و بازیگران صنعت بیمه باید به ادبیات واحدی در این‌باره دست یابند؛ سپس در مورد ایجاد ساز و کارهای مؤثر برنامه‌ریزی کنند.

میزگرد پیش رو بر همین هدف استوار است. میز سخنی با حضور طیفی از گروه‌های مختلف ذی‌نفع در صنعت بیمه از پیشکسوان تا عرصة نظارت، اجرا و نوآوری در این میز سخن حضور یافته‌اند.

میزگرد بر سه محور استوار است: پرویز خسروشاهی، قائم مقام سابق بیمه مرکزی؛ سید محمد آسوده، مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی ایرانیان؛ احمدرضا ضرابیه، مدیرعامل شرکت بیمه سامان؛ غلامعلی ثبات، عضو سابق شورای عالی بیمه؛ حبیب میرزایی، معاون مدیرعامل در بخش توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه پاسارگاد و تیم لطیف، مدیرعامل هلدینگ مکث اعضای میزگرد هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

30  −  24  =