همتی با همت آنلاین به صنعت بیمه باز می گردد

عبدالناصر همتی با بزرگترین استارت اپ بیمه ای به صنعت بیمه باز می گردد.

به گزارش ریسک نیوز، منابع موثق خبری به ریسک‌نیوز اذعان داشتند، عبدالناصر همتی رییس کل پیشین بانک و بیمه مرکزی دوباره بر ورود به صنعت بیمه همت گمارده است.

بر اساس شنیده ها وی قرار است با یک استارت اپ عظیم،  بازگشت دوباره اش به صنعت بیمه را کلید بزند.

نام استارت اپی که همتی با آن به صنعت بیمه رجوع می کند، همت آنلاین خوانده شده که گفته می شود با چندین استارت اپ بزرگ ایرانی در حوزه خدمات و همچنین حوزه بانکی همکاری شده  و قرار است کلیه زنجیره خدمات مشتری از بازاریابی تا صدور و ارزیابی خسارت و پرداخت خسارت و ارزیابی ریسک را پوشش دهد.

منابع خبری می گویند؛ همکاری همت آنلاین با استارت اپهای مطرح ایرانی در حوزه خدمات و بخصوص بانکی به دلیل بهره گیری از دیتاهای عظیم و اطلاعات یوزرهای این استارت آپها می باشد.

بر اساس این گزارش، همتی اخیرا گفتگوئی مفصل با اکو ایران داشته که در قسمت قابل توجهی ازین گفتگو به بیمه پرداخته و این امر گمانه زنی ها برای ورود دوباره وی به صنعت بیمه را قوت بخشیده است.

همتی در گفتگو با اکو ایران تصریح کرد، با همت وی خصوصی سازی در صنعت بیمه ایران با وجود مخالفتها کلید خورد و شرکتهای خصوصی تاسیس شدند اما نظارت بر صنعت بیمه آنچنان که باید پیش نرفت.

به نظر می رسد، با توجه به گفتگوی مفصل وی با این رسانه و اظهاراتش در خصوص صنعت بیمه، ورود دوباره وی به بیمه گری با تفاوت قابل توحهی همراه باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  7  =  10