حضور بهاره شریفیون مدیر عامل بیمه دات کام در مراسم قرعه کشی جام جهانی

مراسم قرعه کشی جام جهانی در روز جمعه (12 فروردین 1401) در دوحه قطر برگزار شد؛ اما این مراسم با بقیه رویدادها تفاوتی چشمگیری داشت و آن حضور چندین بانوی ایرانی از جمله  بهاره شریفیون ،مدیر هلدینگ سپاس، مالک برندهای بیمه دات کام و سفردات کام ، بود.

به گزارش ریسک نیوز مراسم قرعه کشی جام جهانی در روز جمعه (12 فروردین 1401) در دوحه قطر برگزار شد؛ اما این مراسم با بقیه رویدادها تفاوتی چشمگیری داشت و آن حضور چندین بانوی ایرانی از جمله  بهاره شریفیون ،مدیر هلدینگ سپاس، مالک برندهای بیمه دات کام و سفردات کام ، بود.

 

لازم بذکر است که مراسم قرعه کشی با محدودیت ظرفیت تا 2000 نفر همراه بود و در این بین، مدیران فدراسیون ورزش کشور همراه با فوتبالیست های قدیمی و بزرگ کشور از جمله  دایی، استیلی و مهدوی کیا  همراه با چند بانو به عنوان نماینده ایران شرکت کردند.

اما نکته دیگر حضور شریفیون در این رویداد بزرگ پوشش خاص وی بود که  مورد توجه قرار گرفت؛ لباس وی منقش به جملات فارسی با خط بسیار زیبا بود.

 

یکی از مهم‌ترین اهداف حضور بهاره شریفیون، بانوی کارآفرین ایرانی جدا از دعوت رسمی انجام شده توسط فیفا، بررسی و ایجاد زیرساخت های لازم برای عرضه خدمات گسترده و یکپارچه برای حضور بهتر و بیشتر ایرانیان در این کشور بوده است.

بر اساس این گزارش در حال حاضر، کف قیمت حضور در سه مسابقه ایران در جام جهانی حداقل 150 میلیون تومان تخمین زده شده است که این مبلغ قابل توجهی است و باعث می شود تا بیشتر افراد طرفدار فوتبال شانس حضور در این جام بزرگ فوتبال و تشویق تیم ملی کشورمان را از نزدیک از دست بدهند. از این رو این بانوی کارآفرین با مذاکراتی که با مسئولان قطری داشته است، به دنبال پیشنهاد بسته‌های اقتصادی بوده تا مردم کشور و به ویژه طرفداران استقلال و پرسپولیس بتوانند با پرداخت هزینه کمتری برای دیدن مسابقات از نزدیک شرکت کنند. از آنجا هم که bimeh.com (یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ سپاس)، حامی مالی رسمی دو تیم پرسپولیس و استقلال است، طرفداران این دو تیم می‌توانند نسبت به بقیه از خدمات ویژه این پکیج ها بهره ببرند.

به علاوه، هدف این است تا با عرضه خدمات گردشگری در سفردات کام، زیرمجموعه دیگر هلدینگ سپاس، تماشگران و گردشگران ایرانی بتوانند با هزینه و تعداد روزهای کمتری در مسابقات جام جهانی شرکت کنند. این امر مساله ای دست یافتنی است. یکی از مهم ترین دلایل آن بعد مسافتی کوتاه بین ایران و قطر و داشتن روابط مطلوب بین این دو کشور است؛ البته مذاکرات این مساله از دو ماه قبل عید آغاز شد و تا پاییز 1401 که مصادف با شروع مسابقات است، مقدمات لازم برای بهره بردن از این خدمات ویژه آماده خواهد شد.

لازم بذکر است، هلدینگ سپاس مجموعه‌ای متشکل از چند شرکت فعال در حوزه بیمه، گردشگری و مالی است که با هدف توسعه زیرساخت‌های لازم در هر سه بستر معرفی شد. بیمه دات کام و سفر دات کام دو محصول مهم این هلدینگ در دو بخش بیمه و گردشگری هستند که به صورت بستر آنلاین فعالیت می‌کنند و توانسته‌اند گام مهمی در رشد این دو صنعت در کشور بردارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

10  ×  1  =