ارزش ارزهای دیجیتالی امروز ۱۴۰۱/۰۲/۰۶

بازار ارزهای دیجیتال در ساعات اولیه معاملات در (روز دوشنبه) ۲۵ آوریل تحت فشار قرار گرفت اما پس از اینکه تیترهای رسانه‌ها اعلام کردند که ایلان ماسک برای خرید توییتر به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار به توافق رسیده است، جهش کوتاهی از اقدامات صعودی قیمت آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ریسک نیوز، داده‌های کوین تلگراف و تریدینگ ویو نشان می‌دهد که پس از کاهش ۳۸ هزار و ۲۱۰ دلاری در ساعات آغازین معاملات روز دوشنبه، قیمت بیت‌کوین (BTC) یک رالی ۵.۷۲ درصدی را به ثبت رساند و با انتشار اخبار فروش توییتر در رسانه‌های خبری، به بالاترین سطح روزانه خود در ۴۰ هزار و ۳۶۶ دلار قرار گرفت.

روندهای نزولی اخیر که بر بازار کریپتو مسلط شده است توسط تاجر کریپتو و کاربر مستعار توییتر «فینیکس» تحلیل شد و داده‌های ارائه شده وی نشان می‌دهد که بیت‌کوین به سمت یک مرحله انباشت قوی است.

نمودار ارائه شده فینیکس حاکی از کاهش ارزش بیت‌کوین همچنین انباشت قوی است. وی می‌گوید: بر اساس داده‌های ساده انباشت بیت‌کوین ماه‌ها ادامه دارد و نیازمند صبر برای صعود دوباره هستیم.

بیت‌کوین با توجه به پایین‌ترین چرخه کلان تاریخی همچنان صعودی است و شرکت داده‌های زنجیره‌ای وال مپ پیشنهاد می‌کند، در حالی که اصلاحات کنونی تمام نشده است، یک «زایش پایین» در افق شاهد هستیم و بر اساس نمودار، خرید برای سرمایه‌گذاران بسیار سودآور است.

قیمت فعلی بیت‌کوین بسیار بالاتر از خطی است که قبلا انتهای هر چرخه رشد کلان را مشخص کرده بود. این را می‌توان به چند روش مختلف تفسیر کرد؛ یا نزولی که بر بازار حاکم شده در سطوح فعلی غیرقابل توجیه است یا چشم‌انداز بازار صعودی همچنان قوی است. از طرف دیگر، می‌توان چنین استنباط کرد که اگر ضعف فعلی با خروج نهایی به منطقه زیر ۲۰ هزار دلار به اوج خود برسد، می‌توان نتیجه گرفت که بازار می‌تواند با یک ضربه واقعی روبرو شود.

آخرین اطلاعات در مورد آینده بیت‌کوین توسط تحلیلگر بازار، مایکل ون دی پوپ ارائه شد که ۳۹هزار و ۶۱۰ دلار را اگر گاوها به دنبال صعود بیشتری باشند، به عنوان یک سطح حیاتی برای غلبه نشان می‌دهد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۸۷ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۴.۱۳ درصد بیشتر شده است.

در حال حاضر ۴۱.۲۶ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین است. بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۹۸.۰۶ میلیارد دلار است که ۵۸.۳۲ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱۰.۸۵ میلیارد دلار است که ۱۱.۰۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۸۱.۹۴ میلیارد دلار است که ۸۳.۵۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به روز رسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۶:۱۰ صبح به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۴۰ هزار و ۴۸۳.۶۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۶۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۸۲ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳ هزار و ۰۰۷.۰۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۹۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۷۲ درصد کاهش

 ۳- بایننس کوین

قیمت: ۴۰۴.۸۴  دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۹۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۷۵   درصد کاهش

۴- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش

۵- سولانا

قیمت: ۱۰۱.۱۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۶۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۴۹  درصد کاهش

۶- کاردانو

قیمت: ۰.۸۹۰۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۵۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۱۵  درصد کاهش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۷۰۲۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۵۷ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر۸.۶۶ درصد کاهش

۸- پولکا دوت

قیمت: ۱۸.۱۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۱۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش

۹ – یو اس دی کوین

قیمت:  ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۴ درصد افزایش

۱۰- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۵۱۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۸.۳۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۸.۱۶ درصد افزایش

منبع: ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

95  −  94  =