فعالیت بیمه ای چهار اپلیکیشن‌ دیگر غیرقانونی اعلام شد

بیمه مرکزی طی نامه ای به شرکت های بیمه، فعالیت بیمه ای اپلیکیشن‌ های ایرانسل، تاپ، ست و پات لایف را غیرقانونی اعلام کرده و از آنها خواسته که با این چهار همکاری نکنند.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، براساس بررسی های به عمل آمده” اپلیکیشن ایرانسل” از طریق لینک شدن با شرکت کارگزاری برخط( شرکت کارگزاری برخط سرمایه سازان کامیاب امین( بیمه بازار) اقدام به عرضه خدمات بیمه ای نموده که به دلیل عدم مجوز فعالیت بیمه ای از سوی بیمه مرکزی، فعالیت بیمه ای این اپلیکیشن غیرقانونی است و مجوزی جهت عرضه خدمات بیمه ای و فعالیت در این زمینه ندارد.

همچنین اپلیکیشن های ” تاپ”، “ست” و “پات لایف” بدون داشتن هرگونه مجوز فعالیت در زمینه عرضه خدمات بیمه ای به صورت آنلاین و برخط، اقدام به انجام تبلیغات و فعالیت در زمینه ارایه خدمات بیمه ای به صورت غیر مجاز می کنند که غیرقانونی است.

محمدجواد آقاجری، مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای بیمه مرکزی، طی نامه ای شرکت های بیمه را از هرگونه همکاری شعب و نمایندگان تابعه با اپلیکیشن های مذکور که فاقد پروانه فعالیت مجاز بیمه ای هستند منع کرد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه همکاری فعالان صنعت بیمه با این اپلیکشن ها و عرضه بیمه نامه از طریق آنها، درچارچوب مقررات با آنان رفتار خواهد شد .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

22  −  19  =