برگزاری پنل “اینشورتک،تنظیم گری و فرصتهای پیش رو” در نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس با حضور 400 استارتاپ و شرکت دانش‌بنیان از بیستم تا بیست‌و‌سوم اردیبهشت برگزار می‌شود. /«چالش‌های توسعه ارز دیجیتال در دولت و بخش خصوصی» و «چالش‌ها و فرصت‌های فناوری بلاکچین در اقتصاد امروز ایران» و همچنین پنل تخصصی اینشورتک، تنظیم گری و فرصتهای پیش رو نیز از جمله موضوعات مورد بررسی در نمایشگاه اینوتکس است .

به گزارش ریسک نیوز، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس با حضور 400 استارتاپ و شرکت دانش‌بنیان از بیستم تا بیست‌و‌سوم اردیبهشت برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با هدف توسعه همکاری و مشارکت بین بازیگران کلیدی زیست‌بوم نوآوری و فناوری، جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و شرکت‌ها و معرفی فرصت‌های نوین سرمایه‌گذاری، شبکه‌سازی و تولید محتوای آموزشی برگزار می‌شود. همچنین در این نمایشگاه آخرین تغییرات تکنولوژی و نوآوری منطقه ارائه خواهد شد.

همچنین با برگزاری نشست‌های آموزشی با موضوعاتی چون آینده رمزارزها (متاورزس، NFT و…)، تحلیل و خرید و فروش، اصول سرمایه‌گذاری، تکنولوژی و برنامه‌نویسی و… بازدیدکنندگان را با مهمترین موضوعات این حوزه آشنا کند.

علاوه بر این، نوبیتکس در نشستی‌ با عنوان«دیفای؛ تحقق رویای اقتصاد غیر متمرکز» به بررسی موضوع آینده اقتصاد دنیا و نقش بلاکچین در آن خواهد پرداخت.

«چالش‌های توسعه ارز دیجیتال در دولت و بخش خصوصی» و «چالش‌ها و فرصت‌های فناوری بلاکچین در اقتصاد امروز ایران» و همچنین پنل تخصصی اینشورتک، تنظیم گری و فرصتهای پیش رو نیز از جمله موضوعات مورد بررسی در نمایشگاه اینوتکس است .

ایجاد فضایی برای بحث و بررسی مسائل و مشکلات پیش روی توسعه فناوری در کشور و ارائه راهکارهای جدید برای رشد اقتصاد دیجیتال یکی از اهداف نمایشگاه اینوتکس است و موضوعاتی چون تنظیم‌گری و فین‌تک، فضای مجازی و حکمرانی کشور، رقابت در اقتصاد دیجیتال و مواردی از این دست در این نمایشگاه بررسی خواهد شد.

نمایشگاه اینوتکس ساعت 10 تا 19 بیستم تا بیست و سوم اردیبهشت 1401 در پارک فناوری پردیس واقع در کیلومتر 20 جاده دماوند برگزار می‌شود و علاقمندان به فناوری‌های نوین می‌توانند در این نمایشگاه حضور یابند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  68  =  76