برگزاری دوره برخط و رایگان جوانب عملی و عملیاتی تكافل+لینک ثبت نام

دوره آموزش برخط جنبه‌های عملی و عملیاتی تکافل، 22 اردیبهشت‌ماه 1401 توسط مرکز بانکداری و اقتصاد اسلامی الهدی (CIBE) برگزار می‌گردد.

به گزارش ریسک نیوز از  روابط عمومی پژوهشکده بیمه، با هدف توسعه صنعت تکافل در جهان، مرکز بانکداری و اقتصاد اسلامی الهدی (CIBE)، اقدام به برگزاری جلسه آموزشی رایگان و برخط با عنوان «جوانب عملی و عملیاتی تکافل» نموده است. این دوره یک روزه فردا پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه 1401 (برابر با 12 مِی 2022) از ساعت 13:30 بعدازظهر تا 6:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد و در آن حوزه‌های کلیدی شامل «معرفی و توسعه جهانی صنعت تکافل»، «جنبه‌های عملی و عملیاتی تکافل»، «تکافل خرد، تکافل-بانک و تکافل مشارکتی» و «الگوهای مختلف تکافل (الگوی وکاله، الگوی وقف و الگوی وکاله-وقف)» مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
مدرسان دوره آقایان عمر حاج حسین (مدیر گروه بیمه تکافل)؛ محمد ذبیر موغال (مدیر منطقه‌ای الهدی در امارات) و عظیم اقبلا پیرانی (مدیرعامل شرکت تکافل پاک-قطر) می‌باشند.
علاقمندان پس از کلیک بر روی لینک https://forms.gle/fScjAyvXeTgYxdzV9 و تکمیل فرم ثبت‌نام می‌توانند از طریق پلتفرم زوم، در این دوره شرکت نمایند.
برای کسب اطلاعات بیشتر با آدرس ایمیل info@alhudacibe.com تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  +  1  =