طلا وارد کانال ۲۳۰۰دلاری خواهد شد؟

بیت کوین با تنش‌های ژئوپلیتیک اخیر و فروش ارزهای دیجیتال، بسیار شکننده شد و به زیر سطح ۲۸ هزار دلار سقوط کرد و قیمت سهام را پایین آورد. بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در تلاش است تا به بالای ۳۰ هزار دلار برسد.

به گزارش خبرگزاری ریسک نیوز، در نتیجه، سرمایه گذاران از ورود مجدد به بازار رمزارز با وجود بازدهی بالاتر آن در گذشته هراس دارند. سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند هیچ ریسکی نکنند و به دنبال انواع جدیدتر استیبل کوین باشند که توسط کالاهای دنیای واقعی مانند طلا پشتیبانی می‌شوند.

یکی از نگرانی‌های اصلی بسیاری از افرادی که تازه وارد رمزارز شده‌اند این است که توسط هیچ چیزی پشتیبانی نمی‌شود و فقط روی یک صفحه نمایش قرار می‌گیرد. بنابراین اتصال آنها یا پیونددادن آنها به یک کالای واقعی، تا حدودی منطقی است. برخی از پروژه‌های ساخته شده با طلا به سرمایه‌گذاران در حوزه ارزهای دیجیتال وعده ثبات داده‌اند و به قول خود عمل کرده‌اند.

ثابت شده است که طلا یک پوشش محافظ در برابر تورم و جایگزین بهتری برای دوستداران رمزارز است که می‌خواهند در گزینه‌ای باثبات و مطمئن‌تر در مقایسه با استیبل کوین‌های ثابت فیات سرمایه‌گذاری کنند. کارشناسان پیش‌بینی کردند که سهام طلا در سه سال آینده ۱۰ برابر افزایش خواهد یافت. علاوه بر این، برآوردهای طلای وال‌استریت نیز برای سال ۲۰۲۲ صعودی است.

تحلیلگران گلدمن ساکس اخیرا پیش‌بینی‌های خود را برای قیمت طلا افزایش داده‌اند و پیش‌بینی کرده‌اند که این فلز به حدود ۲۳۰۰ تا ۲۴۰۰ دلار در هر اونس خواهد رسید که نسبت به ۱۹۵۰ دلار قبلی افزایش یافته است.

دانیل بریزمان، تحلیلگر Commerzbank، اظهار کرد: طلا همچنان در تقاضای قابل‌توجهی به عنوان یک پناهگاه امن است. طلا یک دارایی کاملا قابل تعویض و یک ذخیره ارزش شناخته شده در سطح جهانی است که این فلز گرانبها را به انتخابی ایده‌آل برای توکن‌سازی تبدیل می‌کند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

44  +    =  54