اعلام اسامی برندگان قرعه‌کشی خودرو به چهارشنبه موکول شد

براساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار بود امروز سه‌شنبه رأس ساعت 9 صبح اسامی منتخبان در اولین مرحله قرعه‌کشی سامانه فروش یکپارچه خودرو اعلام شود، اما بنابر اعلام حسین‌زاده قشمی رئیس مرکز ارتباطات وزارت صنعت به‌دلیل زمان‌بر بودن استعلام اطلاعات متقاضیان خرید خودرو و احراز هویت آنها اعلام اسامی به فردا چهارشنبه 11 خرداد ماه موکول شده است.

به گزارش خبرگزاری ریسک نیوز، وی با بیان اینکه در این طرح 176 هزار و 911 دستگاه خودرو در قالب 115 طرح  فروش در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، گفت: استعلام اطلاعات و احراز هویت ثبت‌نام‌کنندگان زمان‌بر شده است، کنار این موضوع استعلام 297 هزار ثبت‌نامی جوانی جمعیت نیز از طریق سازمان ثبت احوال اضافه شده است. در تلاشیم طی 24 ساعت آینده اسامی را در سامانه منتشر کنیم.

به گزارش تسنیم، براساس اعلام وزارت صنعت عرضه خودرو در سامانه عرضه یکپارچه تخصیص خودرو از تاریخ 27 اردیبهشت تا 3 خرداد آغاز شد و متقاضیان خرید خودرو تحت نظارت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اقدام به پیش‌ثبت‌نام نمودند.

در این سامانه چهار میلیون و 157 هزار و سیصد و پنجاه و دو نفر متقاضی خرید خودرو ثبت‌نام کردند که از این تعداد سه میلیون و 878 هزار و سیصد و یک نفر در طرح عادی و 297 هزار و 51 نفر نیز در طرح حمایت از خانواده و جوانی ثبت‌نام کردند.‌

مجموع ظرفیت در نظر گرفته‌شده در خودروهای عرضه‌شده توسط خودروسازان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای این دوره 176 هزار و 911 دستگاه بود که در قالب 115 طرح فروش متنوع شامل فروش فوری، فروش فوق‌العاده، طرح جوانی جمعیت، فروش‌های کمتر از یک سال و مشارکت در تولید ارائه شد که بنا اعلام وزارت صنعت پس از استعلام اطلاعات اسامی متقاضیان فردا چهارشنبه 11 خردادماه در سامانه درج خواهد شد.

منبع: تسنیم

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  3  =  15