سه گام برای فروش بهتر بیمه عمر از زبان بنیانگذار شرکت نمایندگی پیشتازان پاسارگاد

توکلی یاداور شد:  خيلي از شركت‌هاي بيمه را مي‌بينم كه آرزويشان است مثل بيمه پاسارگاد بتوانند يك شبكه فروش داشته باشند، ولي حاضر به هزينه نيستند، حاضر به وقت‌گذاشتن نيستند، حاضر نيستند يك مقدار از آن باورها و تفكرات سنتي خود فاصله بگيرند و دوست دارند در همان قالبي كه هستند، یک سازمان فروش برای انها بيمه بفروشد در حالیکه با این روند میسر نخواهد بود.

به گزارش ریسک نیوز، بابک توکلی بنیانگذار  شرکت نمایندگی پیشتازان پاسارگاد در حاشیه نمایشگاه صنعت مالی از راز های فروش بیمه عمر گفت.

توکلی با بیان اینکه  فروش بيمه عمر نياز به اصول زيادي دارد كه بايد همه اين‌ها كنار هم ديده شود، اذعان داشت:. اولين گام برمي‌گردد به وجود شركت بيمه‌اي كه داراي زيرساخت مناسب در زمينه فروش و خدمت‌رساني است. دومين گام داشتن يك سازمان فروش گسترده است كه اين هم نيازمند يك پلتفرم و زيرساخت است.

وی افزود: در این مسیر اهمیت دارد که چگونه اين سازمان فروش را دعوت به‌كار كنيم و آن را گسترش دهيم، چگونه ايجاد انگيزه كنيم و نكته مهم‌تر اين‌كه چگونه بتوانيم خدمات مناسب را به تيم فروش و نمايندگان ارائه دهيم از جمله كارمزد به‌موقع پرداخت شود وخدماتي كه يك نماينده نياز دارد، در اختیارش قرار گیرد.

وی در ادامه وجود یک رهبر را در راس سازمان ضروری دانست و گفت: بيمه پاسارگاد با حضور جناب آقاي ضميري كه از بزرگان صنعت بيمه و خصوصا در حوزه بيمه‌هاي عمر هستند، این مسیر را راحت تر طی می کند. من وقتي كتاب تاريخچه بيمه عمر را مي‌نگاشتم، خيلي جاها اسم ايشان را مي‌ديدم در سال‌هاي پيش كه كسي اعتقاد به بيمه عمر نداشت ، ايشان تلاش مي‌كرد كه بتواند اين فرهنگ را در جامعه ایجاد کند، بطوریکه شروع این کار زمانیکه ایشان در بیمه اسیا بودند کلید خورد.

توکلی یاداور شد:  خيلي از شركت‌هاي بيمه را مي‌بينم كه آرزويشان است مثل بيمه پاسارگاد بتوانند يك شبكه فروش داشته باشند، ولي حاضر به هزينه نيستند، حاضر به وقت‌گذاشتن نيستند، حاضر نيستند يك مقدار از آن باورها و تفكرات سنتي خود فاصله بگيرند و دوست دارند در همان قالبي كه هستند، یک سازمان فروش برای انها بيمه بفروشد در حالیکه با این روند میسر نخواهد بود.

وی با بیان اینکه  بيمه پاسارگاد تا الان هزينه‌هاي زيادي را متحمل شده كه در واقع همه اين‌ها سرمايه‌گذاري است، اذعان داشت:خيلي از مدير عاملان شركت‌هاي بيمه ترس اين را دارند كه يك سازمان فروش و نماينده درآمدش انقدر زياد شود كه از آن‌ها هم پیشی بگیرد در این راستا اين ترس باعث مي‌شود كه ریسک ایجاد سازمان فروش حرفه ای را نداشته باشند این درحالی است که بیمه پاسارگاد این ریسک را کرد و اکنون به عنوان بزرگترین فروشنده عمر در کشور ایفاء نقش می کند.

بنیانگذار شرکت نمایندگی پیشتازان پاسارگاد به مهارتهای فروش بیمه عمر اشاره کرد و گفت: يك فرد اول بايد بداند چرا باید بيمه عمر بفروشد. هر چقدر ما بدانيم چرا مي‌خواهيم يك كاري را انجام دهيم، چگونگي به دنبال خودش مي‌آيد. معمولا اشتباه ما اين است كه هميشه دنبال چگونگي هستيم، دنبال تكنيك هستيم.

توکلی گفت : معتقدم اگر بداني چرا بايد بيمه عمر بفروشي و قرار است اين شغل تو را به كجا برساند، خودت مي‌روي و چگونگي‌ها را پيدا مي‌كند. چرايي است كه ايجاد انگيزه مي‌كند. ما براي كارمان بايد انگيزه داشته باشيم. انگيزه زماني معنا دارد كه يك هدف داشته باشي. وقتي هدف داشته باشي و بداني چرا مي‌خواهي به آن هدف برسي، تمام توان و انرژي در راستاي رسيدن به آن هدف بسيج مي‌شوند .

وی به گام بعدي فروش بیمه عمر اشاره کرد و گفت: گام بعدی آموزش درست است. يك نماينده بايد آموزش‌پذير باشد و هميشه خودش را در معرض آموزش قرار بدهد. هيچ وقت نبايد فكر كند كه تمام شد و همه چيز را بلد است.

توکلی که از بزرگترین فروشندگان بیمه عمر در کشور است ، به گام سوم اشاره کرد و افزود:گام سوم؛ حضور در يك سازمان است، يعني بايد در كنار يك مربي كارآمد و حرفه‌اي قرار بگيرد كه مثلثي را مي‌سازد به اسم مثلث موفقيت در صنعت بيمه و فروش بيمه‌هاي عمر.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

26  +    =  36