بیمه حافظ به وصول مطالبات خود نزدیک شد؟

بیمه حافظ توضیح داده که  اقدامات حقوقی جدی در خصوص وصول اصل مطالبات و خسارت وارده از سوی شرکت های آروشا پارس کیش، پدیده تجارت انشان، اکسون سود کیش و سرمایه گذاری کیان انجام شده و در همین راستا حکم اجرائیه به مبلغ 1.053 هزار یورویی به نفع این شرکت صادر شده است.

بخ گزارش ریسک نیوز شرکت بیمه حافظ در 3 ماهه نخست سال 1401 سود خالص 7 میلیارد تومانی شناسایی  کرد.

با احتساب سرمایه 5.00 میلیارد ریالی (378 میلیارد ریال ثبت نشده) سود محقق شده به ازای هر سهم در بازه مورد گزارش 146 ریال می باشد.

حق بیمه خالص (سهم نگهداری) بیمه حافظ در این مدت به رقم 41 میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه قبل افزایش 79 درصدی داشته است.

مجموع درآمدهای بیمه ای با افزایش 86 درصدی به 44 میلیارد تومان بالغ گردید.

بیمه حافظ توضیح داده که  اقدامات حقوقی جدی در خصوص وصول اصل مطالبات و خسارت وارده از سوی شرکت های آروشا پارس کیش، آروشا پارس کیش، اکسون سود کیش و سرمایه گذاری کیان انجام شده و در همین راستا حکم اجرائیه به مبلغ 1.053 هزار یورویی به نفع این شرکت صادر شده است.

این شرکت بیمه ای افزود مرحله دوم افزایش سرمایه از 500 به 3000 میلیارد ریال در جریان اخذ تاییدیه های لازم از سوی بیمه مرکزی بوده که با انجام آن علاوه بر تزریق نقدینگی و ایجاد امکان سرمایه گذاری های پر بازده، شمولیت ماده 141 قانون تجارت را رفع نموده و موجب اقدام برای ورود شرکت جهت فعالیت در کل کشور خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  ×    =  12