حضور دو شرکت بیمه ایرانی در 2022 Insurer Innovation Awards EMEA

Insurer Innovation رویدادی در حوزه معرفی بهترینهای نواوری است که در سپتامبر برگزار و برندگان را اعلام خواهد کرد، گفتنی است دو شرکت بیمه معلم و تجارت نو نیز در این مسابقه شرکت کرده اند.

به گزارش ریسک نیوز برگزار کنندگان این رویداد اعلام کرده اند، بیش از 20 درخواست برای جایزه 2022 Insurer Innovation Awards EMEA دریافت شده است. این رویداد برای به اشتراک‌گذاری ایده‌های نوآورانه برگزار می شود.

در واقع، جوایز Insurer Innovation صرفا برای معرفی نوآوری‌ها و تقدیر از تیم‌هایی است که برای تحقق اهداف خود در تلاش هستند.

برگزار کنندگان این رویداد می گویند درخواست‌ها را به نمایش می‌گذاریم تا در جهان شناخته شوند و همچنین تحول گسترده‌تر صنعت بیمه را به ارمغان بیاورند.

گروهی از کارشناسان صنعت در حال ارزیابی درخواست‌ها برای ارائه زنده در رویداد جوایز منطقه‌ای در تاریخ 15 سپتامبر هستند که نامزدهای نهایی این رویداد در روزهای آینده اعلام خواهند شد.

مثل همیشه، اعضای TDI به برنده منطقه رای خواهند داد.

تیم برگزار کننده این رویداد اعلام کرده که اگر می‌خواهید واجد شرایط رای دادن زودهنگام باشید، اطمینان حاصل کنید که تا 20 آگوست مشترک شده‌اید. اینجا عضو شوید: https://lnkd.in/gqtTJrGz
همچنین افراد می‌توانند رای دهند و فینالیست‌ها را به صورت زنده مشاهده کنند. برای شرکت در رویداد به صورت زنده در 15 سپتامبر ساعت 1ـ4 بعد از ظهر به وقت اروپای مرکزی و 7ـ10 عصر به وقت سنگاپور . ثبت‌نام : https://lnkd.in/g66HPy2g
نکته آخر اینکه، مهلت ارسال درخواست برای جوایز منطقه‌ آمریکا تا اول سپتامبر باز است: https://lnkd.in/d2Y3PH2H

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

19  −  17  =