برای طی مسیر راهی جز استفاده از ظرفیت دانش بنیان ها نداریم / افتتاح پروژه های دانش بنیان در هفته دولت

مجید بهزار پور رئیس کل بیمه مرکزی در گفتکو با برنامه زنده خبری شبکه سوم ضمن تاکید بر نقش صنعت بیمه در تامین مالی و اجرای برنامه های کلان اقتصادی گفت:صنعت بیمه برای طی مسیر راهی جز استقاده از ظرفیتهای دانش بنیان ها ندارد.

به گزارش ریسک نیوز مجید بهزار پور رئیس کل بیمه مرکزی در گفتکو با برنامه زنده خبری شبکه سوم ضمن تاکید بر نقش صنعت بیمه در تامین مالی و اجرای برنامه های کلان اقتصادی گفت:صنعت بیمه برای طی مسیر راهی جز استقاده از ظرفیتهای دانش بنیان ها ندارد.

وی افزود: در برنامه های سال 1401 پروژه های مختلفی در دستور کار قرار دادیم که در اغلب آنها از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان بهره گرفته شده است.

بهزاد پور در همین زمینه به پروژه اخیر در زمینه پرداخت خسارت اشاره کرد که در هفته دولت راه اندازی می شود.

به گفته وی تصادفات زیر بیست میلیون نیازی به کروکی ندارد. در این راستا سامانه ای طراحی شده که مردم می توانند با ارسال اطلاعات بدون مراجعه به شرکت بیمه؛ خسارت خود را از طریق سامانه دریافت کنند.

وی در ادامه به کروکی انلاین اشاره کرد که به زودی راه اندازی می شود که با همکاری پلیس در دستور کار قرار می گیرد.

رئیس کل بیمه مرکزی در ادامه با اشاره به شرکتهای دانش بنیان گفت: با تعاملاتی که با معاونت فناوری ریاست جمهوری انجام داده ایم یکسری تسهیلات برای دانش بنیان ها فراهم خواهد شد مثلا شرکتهای دانش بنیان که اولین محصول را طراحی می کنند از انجاکه ریسک بالایی دارند از طریق صندوقی که ایجاد شده می توانند این ریسک  را کاهش دهند و به نوعی تضمین محصول انها باشد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  9  =  18