هنر راهبری / از هسته سخت تا صیادان نوسان

سی و دومین نشریه تخصصی بیمه داری نوین منتشر شد

سی و دومین نشریه تخصصی بیمه داری نوین در پنج پرونده منتشر شد. در این شماره معصوم ضمیری تجارب خود را در اختیار بیمه گران و شرکتهای بیمه تخصصی که تازه وارد بازار می شوند، قرار داده است.

به گزارش ریسک نیوز سی و دومین شماره نشریه بیمه داری نوین در پنج پرونده با عنوان های زندگی ادامه دارد، پوسته سخت، بی قرار خسارت، صیادان نوسان و بازاری که شکل گرفت منتشر شد.

شماره سی و دوم با سرمقاله محمود فراهانی مدیر مسئول  با عنوان صنعت بیمه نیازمند آرامش، سرمقاله ای از آزاده محسنی سردبیر با عنوان مبارزه با فساد از شعار تا واقعیت و سرمقاله دیگری از مهدی ایمانی مهر قائم مقام اطلاعات خبره با عنوان شبکه فروش و ارزش آفرینی دیجیتال آغاز می شود.

زندگی ادامه دارد

در این شماره معصوم ضمیری ، مدیر عامل شرکت بیمه پاسارگاد که از پیش کسوتان صنعت بیمه نیز محسوب می شود در گفتگوئی مبسوط با عنوان هنر راهبری تجارب خود را در اختیار بیمه گران و شرکتهای بیمه تخصصی عمر که قرار است به تازگی وارد بازار بیمه شوند قرار داده است.

این شماره می تواند علاوه بر مدیران بیمه برای فروشندگان بیمه عمر و شبکه فروش نیز مفید باشد.

زندگی بیقرار عنوان گزارشی است که روند حق بیمه صادره در رشته زندگی را در شرکتهای بیمه در پنج سال اخیر نشان می دهد.

در گزارش بعدی روندهای های بیمه زندگی در سال 2022 با سرتیتر تغییر کامل در قالب گزارشی در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.

در ادامه این پرونده گفتگو با علیرضا هادی مدیر عامل شرکت بیمه باران را می خوانیم که به عنوان راهبر یک شرکت بیمه تخصصی عمر تجارب خود را در اختیار خوانندگان قرار داده است.

پوسته سخت

در پرونده پیش رو در میزگردی متفاوت و منحصر بفرد ضرورت ترسیم مدل مفهومی زیست بوم نوآوری و دانش بنیان  با تیتر روایت گری به رسم نو مورد بررسی قرار گرفته است در این میزگرد مشروح با علی بنیادی معاونت طرح و توسعه بیمه مرکزی، علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یونس مظلومی مدیر عامل بیمع تعاون، داریوش محمدی عضو هیات مدیره بیمه ایران مهدی سادات رسول مدیر عامل صندوق توسعه صادرات و فناوری شریف ، همایون محبوبی مدیرعامل شرکت فرابوم و فرشاد صفری معاون توسعه کسب و کار فرابوم همراه خواهیم شد.

در گزارش بعدی با عنوان کنترل واقعیت تجربه اتحادیه اروپا در نظارت بیمه ای مورد بررسی قرار گرفته است.

پوسته های سخت عنوان گزارش بعدی است که اینشورتک در اکوسیستم بیمه و ترکیب ذینفعان را تشریح کرده است.

بی قرار خسارت

در این پرونده برای اولین بار بیمه داری نوین موضوع پر چالش افت قیمت خودرو را به بحث کشیده است.

در میزگرد افتهای پر مشغله  با حضور عباس خسروجردی مدیر کل نظارت بر بیمه های غیر زندگی بیمه مرکزی، عباسعلی فراشیانی سرپرست معاونت فنی بیمه میهن ، شهرام شقاقی مدیر عامل شرکت سامان نگار ایرانیان و سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ  مقوله افت قیمت خودرو را به بحث نشسته ایم.

در گزارش بعدی با عنوان پاس هائی به خارج زمین این موضوع با جزئیات اماری مورد بررسی قرار گرفته است.

استراتژی هوشمند عنوان گزارشی است که خرید بیمه نامه  خودرو با استفاده از یادگیری ماشینی مورد بررسی قرار گرفته است.

صیادان نوسان

در این شماره از نشریه بیمه داری نوین پرونده ای با عنوان صیادان نوسان داریم که برای اولین بار موضوع یونیت لینک ها مورد بررسی قرار گرفته است.

در ابتدای این پرونده در میزگردی منحصر بفرد با عنوان زیستن در نوسان یونیت لینک ها و آینده ان در صنعت بیمه ایران با حضور خشایار تشت زر اکچوئر رسمی بیمه، حمید یاری اقتصاددان، شیما آرا معاونت فنی بیمه های زندگی بیمه سامان ، لیدا مهرعلیزاده مئیر اقتصادی و سرمایه گذاری بیمه دی و سروناز درواری مدیر بیمه های زندگی  اکچوئز بیمه باران مورد بررسی قرار گرفته است.

اهلی کردن ریسک ها عنوان گزارش بعدی است که ماموریتهای اصلی پلن های بیمه ای یونیت لینک را بررسی می کند.

خال هندو از مرور تجربه یونیت لینک در سرزمین مهاراجه می گوید.

در پیچ و تاب مسیر نوآوری عنوان مقاله ای است از حامد بهروز مدیر امور مشتریان و پشتیبانی راهکارهای بیمه گری داتین که اکوسیستم تحول در صنعت بیمه را بررسی کرده است.

بازاری که شکل گرفت

در این پرونده نگاهی به نمایشگاه چهاردهم بازار های مالی شده است در این راستا در میزگردی با حضور جواد گودرزی معاون روابط عمومی بیمه مرکزی، فرید میرموسوی دبیر کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ، محمد مهدی مونی مدیرعامل ازکی وام  و محمد رضا فیروز جنگ مدرس بازار های مالی بازخوردهای این نمایشگاه مورد بررسی قرار گرفته است.

در گزارش پیشروان کسب و کار تبلیغات شرکتهای بیمه در سه ماهه ابتدائی سال 1401 مورد بررسی قرار گرفته است.

دور خیز قابل قبول عنوان گزارشی است که بررسی مقایسه ای عملکرد شرکتهای بیمه در سه ماهه نخست سال 1401 را در اختیار خوانندگان قرار داده است.

 

برای تهیه این شماره که شنبه هفته آتی توزیع می شود با شماره تلفن 88644304 تماس بگیرید

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
1 نظر
  1. کوروش می گوید

    واقعا دستمریزاد.چه نشریه پربار و ارزشمندی.بخصوص مقاله های مدیر مسئول و سردبیر محترم.
    جای چنین نشریاتی با این تنوع موضوع و مقالات تحقیقی و حرفه ای در بسیاری از شاخه های صنعت خالی است.
    با آرزوی موفقیت بیش از پیش برای همه دست اندر کاران ریسک نیوز.

ارسال نظر

90  −    =  80