بهترین مارک ال آرژنین برای افزایش قد: معرفی ۳ برند برتر

دغدغه افزایش قد همیشه در میان مردم رایج بوده‌ است. همین موضوع باعث شده‌ است که افراد تمام تلاش خود را انجام دهند تا رشد قدی داشته‌ باشند.

یکی از راه‌هایی که در طول دوره رشد می‌تواند به این موضوع کمک کند، مصرف قرص ال آرژنین برای افزایش قد است. اما آیا همه برندهای موجود این تأثیر را می‌گذارند؟

آیا کودکان می‌توانند از این قرص‌ها در طول دوره رشد خود استفاده‌ کنند؟ اگر این موارد سؤال شما هم است با ما همراه باشید تا بهترین مارک ال آرژنین برای افزایش قد را بشناسید.

بهترین برند ال آرژنین برای افزایش قد

شناخت بهترین برند قرص ال آرژنین باعث می‌شود که شما در مسیر درستی قرار بگیرید و خطری هم سلامتی خودتان یا فرزندتان را تهدید نکند. در ادامه 3 برند محبوب و قابل‌ اعتماد در این زمینه را معرفی می‌کنیم.

۱.قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی‌گرم یوروویتال

قرص ال آرژنین یوروویتال

ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی‌گرم یوروویتال در ایران ساخته می‌شود اما تحت لیسانس آلمان قرار دارد. بسته‌های این قرص 60 عددی هستند. ترکیب شاخص این محصول آرژنین است که با تحریک تولید هورمون رشد سبب افزایش رشد قد در افراد می‌شود.

ترکیبات این قرص به‌گونه‌ای است که خون‌رسانی به عضلات را در سریع‌ترین حالت ممکن انجام می‌دهد. همچنین این قرص به عضله‌سازی در افرادی که ورزش می‌کنند کمک می‌کند.

۲.قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی‌گرم آپوویتال

قرص ال آرژنین آپوویتال، بهترین برند ال آرژنین برای افزایش قد

قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی‌گرم آپوویتال جزو بهترین مارک ال آرژنین برای افزایش قد است. این محصول نیز ساخت ایران است اما تحت لیسانس آلمان ساخته می‌شود.

تعداد قرص‌های درون بسته 30 عدد است. ممنوعیت استفاده در مرد یا زن برای این محصول وجود ندارد و با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده‌ کنید.

برای نگهداری از این محصول باید یک جای خشک و به‌ دور از رطوبت را در نظر بگیرید. همچنین دما باید کمتر از 25 درجه سانتی‌گراد باشد تا مواد موثره خاصیت خودشان را از دست ندهند.

۳.قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی‌گرم کارن

قرص ال آرژنین کارن

کارن نیز جزو بهترین برند ال آرژنین برای افزایش قد است و تحت لیسانس یک شرکت کانادایی در ایران تولید می‌شود.

بسته‌های این قرص ۹۰ عددی هستند و مصرف آن به بزرگسالان پیشنهاد می‌شود. به همین جهت اگر قصد دارید که برای فرزند خود این قرص را تهیه کنید، حتماً با پزشک مشورت کنید که عوارضی متوجه فرزندتان نباشد.

با این حال مصرف آن برای بزرگسالان هیچ مانعی ندارد. این محصول هورمون رشد را افزایش می‌دهد. همچنین اگر به‌ صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنید این قرص باعث کاهش دردهای عضلانی شما خواهد شد.

در نهایت این محصول با خون‌رسانی سریع به عضلات عملکرد آن‌ها را نیز افزایش می‌دهد.

بهترین زمان مصرف قرص ال آرژنین برای افزایش قد

حتی اگر بهترین مارک ال آرژنین برای افزایش قد را بخرید، اما در زمان درست آن را مصرف نکنید، تأثیر چندانی نخواهد داشت. پس لازم است بدانید که چه زمانی برای مصرف ال آرژنین مناسب است.

اگر هدف از مصرف قرص ال آرژنین تنها افزایش قد باشد بهترین زمان برای استفاده زمانی است که بدن در حال رشد است و هورمون رشد را ترشح می‌کند.

این زمان برای بانوان تا 18 سالگی و برای آقایان تا 22 سالگی ادامه دارد. حال این سؤال ایجاد می‌شود که آیان مصرف این مکمل برای کودکان ضرری دارد یا خیر؟

اگر قرص ال آرژنینی که تهیه کرده‌اید مناسب کودکان نباشد، ممکن است خطراتی را برای آنها به همراه داشته باشد؛ مگر اینکه توسط پزشک و در دوز مناسب تجویز شده باشد.

اما بهترین برند ال آرژنین برای افزایش قد مخصوص کودکان و نوجوانان خطری را برای آن‌ها به‌همراه نخواهد داشت.

بهترین زمان مصرف قرص ال آرژنین برای افزایش قد

در کودکانی که به‌دلایل متفاوت دچار رشد قدی کند هستند، مصرف مکمل ال آرژنین با تحریک هورمون رشد می‌تواند تأثیرگذار باشد.

البته مصرف این مکمل همراه با سایر مکمل‌هایی که آمینواسیدهای ضروری بدن را تأمین می‌کنند، تاثیر آن را افزایش می‌دهد.

در مورد بزرگسالان، که دوره رشد خود را پشت‌ سر گذاشته‌اند، باید بگوییم که دیگر قرص ال آرژنین برای افزایش قد مؤثر نیست.

حتی اگر شما بهترین مارک ال آرژنین برای افزایش قد را تهیه کنید، چون بدنتان در دوره رشد خودش نیست، به‌احتمال بسیار بالا هیچ تأثیری روی افزایش قدتان مشاهده نخواهید کرد.

با این حال این قرص روی سایر عملکردهای بدنتان تأثیرگذار خواهد بود.

سخن پایانی

در این مطلب در رابطه با بهترین مارک و برند ال آرژنین برای افزایش قد توضیح دادیم و سه محصول باکیفیت که دو مورد آن‌ها تحت لیسانس آلمان و یک مورد تحت لیسانس کانادا بود را معرفی کردیم.

باز هم اگر مصرف قرص ال آرژنین با مشورت پزشک باشد، قطعاً اثرگذاری بیشتری را به‌همراه خواهد داشت.

علاوه بر این توجه داشته‌باشید که مصرف این قرص به‌تنهایی روی افزایش قد تأثیرگذار نیست و باید حتماً در کنار آن رژیم‌غذایی مناسبی داشته‌ باشید.

شما می‌توانید برای استعلام قیمت و خرید قرص ال آرژنین به بتادارو (betadarou.com) مراجعه کنید.

بتادارو یک داروخانه آنلاین است و در سال ۱۳۹۷ توسط دکتر بیوک لاهیجانی افخم در تبریز تاسیس شد.

بتادارو دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو است و به انتخاب بسیاری از شرکت های داروسازی جزو داروخانه های برتر استان آذربایجان شرقی قرار دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

1  +  1  =