توسعه مطالبه گری / نماینده بیمه تنهاست / جسورها را بشناسید

سی و سومین شماره نشریه بیمه داری نوین منتشر شد؛

سی و سومین شماره نشریه بیمه داری نوین در چهار پرونده با سرفصل های بایسته های گریز ناپذیر، بعضی وقتهای لعنتی ، یاران همیشگی و بلاکچین در میانه با پرونده ویژه گفتگو با دبیرکل سندیکای بیمه گران با عنوان توسعه مطالبه گری منتشر شد.

به گزارش ریسک نیوز شماره سی و سوم با سرمقاله محمود فراهانی مدیر مسئول نشریه بیمه داری نوین آغاز می شود در این سرمقاله با عنوان مرور یک کارنامه، فراهانی به واکاوی عملکرد سندیکای بیمه گران در سه سال اخیر پرداخته است.

آزاده محسنی، سردبیر نشریه بیمه داری نوین در سرمقاله خود با عنوان فصل فروریزی استقلال به آسیب شناسی ضعف استقلال بیمه مرکزی و ریشه های آن اشاره کرده است.

گفتگوی ویژه شماره سی و سوم بیمه داری نوین نیز به گفتگوی مفصل با سید محمد کریمی دبیر کل سنذیکای بیمه گران اختصاص یافته که در آن کریمی به عملکرد این تشکل صنفی می پردازد و تشریح می کند که آیا برناه های مورد نظرش تحقق یافته است؟

پرونده سرمایه گذاری / بایسته های گریز ناپذیر

طبق معمول بیمه داری نوین در هر شماره پرونده ای را به سرمایه گذاری در صنعت بیمه اختصاص می دهد.

در این شماره ریسک سرمایه گذاری در بازار مورد بررسی قرار گرفته است.

این پرونده که می تواند به جهت بررسی ریسک سرمایه گذاری برای بیمه گران مفید باشد با میزگردی خواندنی و جذاب با تیتر آغشته به ریسک آغاز می شود که در آن مسیرهای درست سرمایه گذاری بررسی شده است.

در این میزگرد محمود حقوردیلو، مدیر کل نظارت بیمه مرکزی ، مجید بنویدی مدیر عانمل بیمه اتکائی آوای پارس و اسماعیل داور پناه مدیر عامل بیمه اتکائی تهران رواک با ما همراه شده اند تا چالش های ریسک بازار در صنعت بیمه را به تصویر بکشند.

جسورها را بشناسید عنوان گزارش دیگری از این پرونده است که به بررسی ریسک سرمایه گذاری در شرکتهای بیمه تا پایان شهریور 1401 پر داخته است.

گزارش بعدی با عنوان مشکل بزرگ با تمرکز بر اینکه تورم یکی از اصلی ترین چالش های صنعت بیمه در سال 2023 است ، از زاویه جدیدی اقتصاد جهان و صنعت بیمه را بررسی کرده است.

گزارش فراز و فرود اعداد ، روندهای بازار بیمه در جهان را مورد بررسی قرار می دهد.

امین کهیاری حقیقت ، مشاوربازار یابی و تحقیقات بازار صنعت بیمه در مقاله ای با عنوان مدیران فناور ، فناوری های آینده و چالش های بیمه ای را مورد بررسی قرار داده است.

پرونده بیمه گری/ بعضی وقتهای لعنتی

ریسک عملیات بیمه گری یکی از چهار ریسک اصلی شرکتهای بیمه است در پرونده قبلی ریسک بازار و در این پرونده ریسک عملیات بیمه گری مورد بررسی قرار گرفته است.

این پرونده با میزگردی تحت عنوان دغدغه های صدور آغاز می شود در این میزگرد سید داوود حسینی معاونت فنی بیمه های اشخاص بیمه دانا، علیرضا آموزگار معاونت فنی بیمه سرمد و بهنام شهریار کارشناس ریسک و بیمه حضور دارند .

در این میزگرد ریسک های صدور مورد بررسی قرار گرفته است آیا دل بستن به صدور و فروش کافی است ؟ شرکتهای بیمه چگونه می خواهند توانگر باقی بمانند؟

در گزارش بعدی این پرونده بررسی مقایسه ای عملکرد شرکتهای بیمه در شش ماهه نخست سال 1401 با عنوان سرایزی سود منتشر شده است.

استراتژی های برنده گزارش دیگری است که در آن عملکرد بزرگان بیمه در شش ماهه اول سال جاری به تصویر کشیده شده است.

نتیجه بازها سر تیتر گزارش دیگر این پرونده است که به عملکرد شرکتهای کوچک بیمه ای در شش ماهه نخست سال جاری می پردازد.

در ادامه این پرونده معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه نوین از بیمه نامه مستمری به عنوان یک محصول مشتری پسند می گوید.

و در ادامه پای سخنان سرپرست معاون فنی شرکت بیمه آسماری می نشینیم تا از راهکارهای کنترل ریسک بیمه درمان بگوید.

فناوری/ یاران همیشگی

در این پرونده موضوعی مورد بررسی قرار گرفته که بدان کمتر پرداخته شده است اینکه محرکهای فناوری چقدر نزد شبکه فروش مورد پذیرش قرار گرفته اند که البته نیازمند تحقیقی و بررسی است.

نماینده تنهاست عنوان میزگردی است با حضور مهدی ایمانی مهر قائم مقام مدیر عال فناوران خبره ، بهمن سوری معاون شبکه فروش سندیکای بیمه گران ، حمیدرضا صفری سرپرسیت معاونت مدیر عامل در شبکه فروش و توسعه بازار بیمه نوین و سعید عظیمی مدیر فناوری اطلاعات بیمه رازی که د راین میزگرد سطح تولید ارزش افزوده توسط محرک های فناوری اطلاعات برای شبکه فروش مورد بررسی قرار گرفته است.

دو راهی نواوری عنوان گزارش دیگری ازین پرونده است که بدین مساله پرداخته که آیا صنعت بیمه برای شکل دادن به موفقیت بلند مدت دچار تردید است؟

جوان سازی نمایندگان عنوان گزارش دیگری ازین پرونده است که به تاثیر تحول دیجیتال در شبکه فروش بیمه می پردازد.

در ادامه این پرونده سمیرا فاضل ترجمه ای از گفتگوی خواندنی با دیوید ال راجرز رهبر شناخته شده جهانی استراتژی دیجیتال به انجام رسانده که در نوع خود جالب و خواندنی است.

رنج های تحول بخش دیگری ازین پرونده است که به گفتگو با هادی شیخ الاسلامی مدیر عامل بیمه میهن اختصاص دارد که از برنامه های بیمه میهن برای کاهش زیان انباشته و توسعه شبکه فروش میهن با ابزار های فناوری می گوید.

دانش بنیان / بلاک چین در میانه

این پرونده با میزگرد دو نفره ای با تیتر گام به سوی انقلاب اغاز می شود  با شرکت آرش فروزان علامدیر عامل فینوپیا و وحیده نورانی مدیر ترویج اینشورتک شبکه نوآفرینی پلنت که بلاکچین در صنعت بیمه را مورد واکاوی قرار می دهند.

تاثیر بلاک چین بر آینده صنعت بیمه در گزارش تغییر دهنده بازی مورد بررسی قرار گرفته است.

گزارش بعدی با عنوان نتیج 100 پروژه کارکردهای واقعی تکنولوژی بلاکپین و سرمایه گذاری روی انرا بررسی می کند.

در ادامه این پرونده تحقیقی جامع با همکاری چهار تن از کارشناسان و مدیران برجسته صنعت بیمه را می خوانیم با عنوان پوست اندازی در خلق ارزش که نگاهی به ابرروندهای بیمه ای در چشم انداز2030 دارد که با همت دکتر یعقوب رشنوادی ، دکتر فرزاد سلطانیه، رسول نصرت پناه و دکتر محمد زاهدنیا تنظیم شده است.

برای دریافت و خرید شماره جدید نشریه تخصصی بیمه داری نوین با شماره 88644304و 5 تماس بگیرید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

74  +    =  82