افتتاح ششمین مدرسه بیمه پارسیان در استان کهگیلویه و بویراحمد

در راستای فعالیت خداپسندانه و مسئولیت اجتماعی در مناطق محروم کشور، ششمین مدرسه بیمه پارسیان در روستای تپرقو واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

به گزارش ریسک نیوز از روابط عمومی بیمه پارسیان؛ در ادامه فعالیت بیمه پارسیان در ساخت مدارس در مناطق محروم کشور، آیین افتتاح مدرسه دو کلاسه در روستای تپرقو از توابع دشت روم استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیران و مسئولان اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پروش این استان و جمعی از مدیران بیمه پارسیان در روز دوشنبه 23 آبان ماه سال جاری برگزار شد و دانش آموزان تحصیل در مدرسه جدید خود را آغاز نمودند.

براساس این گزارش، بیمه پارسیان اولین شرکت بیمه ای می باشد که اقدام به افتتاح مدرسه در این استان نموده است. افتتاح این مدرسه با هدف تسهیل کسب علم و دانش برای فرزندان و آینده سازان کشورمان که در مناطق محروم هستند انجام شد.

بیمه پارسیان همواره سعی داشته تا با ساخت مدارس در مناطق محروم کشور، بخشی از کمبودهای فضای آموزشی را در مناطق کم برخوردار بر طرف سازد و امیدوار است این اقدامات گام موثری برای تحصیل فرزندان مستعد و پرتلاش این مرز و بوم و ساخت ایرانی آباد باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

49  −    =  44