تهران رواک در تدارک شروع فعالیت

بر اساس گزارش منتشر شده در سامانه کدال، شرکت بیمه اتکایی تهران رواک اقدام به خرید 6 دانگ عرصه و اعیان ملکی در خیابان خدامی تهران در جهت استقرار دفتر مرکزی به منظور انجام فعالیت های شرکت به مبلغ 111 میلیارد تومان نموده است.

به گزارش ریسک نیوز، شرکت بیمه اتکایی تهران رواک در تیرماه سال 1400 با هدف ارائه راهکارهای نوآورانه و سرمایه گذاری هوشمند در صنعت بیمه تاسیس گردید.

در تاریخ بیستم مهرماه سال جاری، رئیس کل بانک مرکزی طی حکمی پروانه فعالیت شرکت بیمه اتکایی تهران رواک را صادر کرد. بر اساس این حکم، این شرکت بیمه اتکایی اجازه دارد تا با رعایت قوانین و مقررات در زمینه انجام عملیات اتکایی در تمام رشته های بیمه‌ای فعالیت کند.

از ماموریت های این شرکت اتکایی می توان به حمایت از اقتصاد منطقه از طریق خلق ظرفیت‌های نو و ارائه راهکارهای نوآورانه، ارزش آفرینی برای کلیه ذینفعان، تلاش در جهت توسعه صنعت بیمه در کشور و ایفای نقش مؤثر در بازار و کمک به چرخه اقتصادی کشور نام برد.

بر اساس گزارش منتشر شده در سامانه کدال، شرکت بیمه اتکایی تهران رواک اقدام به خرید 6 دانگ عرصه و اعیان ملکی در خیابان خدامی تهران در جهت استقرار دفتر مرکزی بمنظور انجام فعالیت های شرکت به مبلغ 111 میلیارد تومان نموده است.

خريد فوق بر اساس گزارش کارشناسی در قبال تسهيلات اجاره به شرط تمليک، که این تسهیلات به مبلغ 67 میلیارد تومان از بانک صادرات به نرخ 18درصد با بازپرداخت 30 ماهه (شروع از آذر 1401) اخذ شده انجام شده است.

گفتنی است این شرکت در عملکرد 6 ماهه خود درآمده عملیاتی نداشته است، اما 15 میلیارد تومان درآمد متفرقه و 10 میلیارد تومان هم سود خالص شناسایی نموده است.

تهران رواک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

19  −    =  17