ناظر منتقد / از پرتفوهای خانمان برانداز تا دورهمی های دستوری بیمه گران

سی و چهارمین شماره نشریه بیمه داری نوین منتشر شد

سی و چهارمین شماره نشریه بیمه داری نوین در پنج پرونده با عنوان های بمان و بساز، در چنبره سنت، پرتفوهای خانمان برانداز رویائی برای نسل زد و دورهمی های دستور و البته همراه با گفتگویی مبسوط با مجید بهزاد پور رئیس کل بیمه مرکزی منتشر شد.

به گزارش ریسک نیوز سی و چهارمین شماره نشریه بیمه داری نوین در پنج پرونده و همراه با گفتگویی مبسوط با مجید بهزاد پور رئیس کل بیمه مرکزی منتشر شد.

این شماره با سرمقاله آزاده محسنی سردبیر بیمه داری نوین  با عنوان حمایت محور باشیم نه دخالت محور و همچنین سرمقاله محمود فراهانی مدیرمسئول بیمه داری نوین با عنوان توسعه بر مبنای سرمایه های اجتماعی آغاز می شود.

در ادامه گفتگو را مجید بهزاد پور رئیس کل بیمه مرکزی را می خوانیم که می گوید قبل از اینکه رئیس کل بیمه مرکزی شود 35 چالش و نقد را از صنعت بیمه استخراج کرده است.

در ادامه گزارشی مبسوط از عملکرد بیمه مرکزی در سال 1400 با عنوان ناظر متمول را می خوانیم .

سوار برخودرو عنوان گزارش بعدی است که عملکرد بیمه ایران در سال 1400 مورد نقد قرار گرفته است.

بیمه گری/ بمان و بساز

اولین پرونده سی و چهارمین شماره نشریه بیمه داری نوین را با میزگردی در حوزه کیفی سازی سرمایه های انسانی در صنعت بیمه می خوانیم که با حضور پری میرزائی عضو انجمن حرفه ای صنعت بیمه، یونس مظلومی مدیر عامل بیمه تعاون، مجید بختیاری فعال بیمه ای و محمد زاهدنیا عضو هیات مدیره بیمه سرمد این موضوع را به شور می گذارند.

سرمایه بی بدیل عنوان گزارش بعدی است که به بررسی ترکیب نیروی انسانی در شرکتهای بیمه می پردازد.

فناوری/رویائی برای نسل زد

تحول در مغز سازمان عنوان میزگردی است که به ضرورت وجود افراد متخصص در حوزه فناوری در هیات مدیره شرکتهای بیمه می پردازد. مجید خاکور مدیر عامل فناوران، مهدی مهدوی قائم مقام بیمه سرمد، علیرضا حجتی عضو هیات مدیره بیمه کارآفرین و علی شایان عضو هیات علمی گروه مدیریت فنوری اطلاعات دانشکده تربیت مدرس ما را در این میزسخن همراهی کردند.

توسعه فم مدیران عنوان گزارش بعدی است که نشان میدهد مدیران ارشد گروه مالی در نقش همکاران استراتژیک کسب و کارها چه نقشی دارند.

جوشش تحول دیجیتال در بیمه کوثر عنوان گارش دیگری است که تجربه بیمه کوثر را در این حوزه به بحث می گذارد.

چنبره سنت/ دانش بنیان

در این پرونده بررسی می شود که چگونه دیدگاههای فناور محور جای خود را به دیدگاههای نوآور محور می دهند آب باریکه دیجیتال میزگرد این پرونده است که برای اولین بار در آن بحث مترجمان بیمه ای مطرح می شود با حضور محمد حسن زاده عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس، میثم میرزازاده مدیر عامل شرکت رایان بورس، سعید احمدی پویا مدیر کسب و کار شرکت فناپ و حمید رضا پروازی مدیر کسب و کارهای نوین شرکت بیمه تجارت نو.

روندها و نوآوری ها سرتیتر گزارشی است که در ادامه دیجیتالی شدن صنعت بیمه از رویا تا واعیت را به تصویر می کشد.

روش شناسی شتاب دهی عنوان گزارش دیگری ازین پرونده است که پنج گام برای نوآوری در صنعت بیمه را نشان می دهد.

سرمایه گذاری/ پرتفوهای خانمان برانداز

در این پرونده موضوع بسیار مهمی مورد بررسی می گیرد اینکه افشا پرتفوهای بزرگ می تواند یکی از عوامل مهمی باشد که صنعت بیمه از نو بازسازی کرده و زمینه سلامت را به آن بر می گرداند اما مدل افشا سوالی است که نیاز به توجه نهادهای ذیربط دارد.

در این پرونده میزگردی را می خوانیم با حضور علی جعفری مشاور رئیس کل بیمه مرکزی و عبدالمجید رافع مدیر مالی و اداری بیمه کارآفرین . در این میزگرد که با عنوان بیمه گذاران خاطی منتشر شده اثر عدم افشا پرتفوی های عمده بر شرکتهای بیمه بررسی می شود .

گزارش بعدی این پرونده جذاب با عنوان پل های ارتباط با حضور دو کاریزمائی برگزار شده که حلقه های اتصال بیمه و بورس را مورد بررسی قرار می دهد امین شیرکانی و محمد نصیری عضو هیات مدیره بیمه کاریزما این موضوع را به بحث می گذارند.

تردید های ترسناک عناون گزارش بعدی است که ریسک نرخ بهره در بازار پر تلاطم امروز را بررسی می کند.

رویداد / کجا می خواهیم برویم؟

 

همایش های بیمه و توسعه اغلب با استقبال بیمه گران همراه نیست و بدان انتقادهائی وارد است چون هیچ سیاست مشخصی برای آن وجود ندارد.

در میزگردی با عنوان دورهمی های دستوری با حضور امیر صفری رئیس پیشین پژوهشکده بیمه ، میترا قنبری عضو هیات مدیره پژوهشکده بیمه و یعقوب محمودیان عضو هیات علمی پژوهشکده بیمه ، شرکت کنندگان این میزگرد هستند.

تمرکز بر اکوسیستم عنوان گزارش دیگری ازین پرونده است که برترین فستیوالها و رویدادهای بیمه ای در سال های 2019 تا 2022 را مرور می کند.

برای تهیه نشریه بیمه داری نوین با شماره 88644304 تماس بگیرید.

 

 

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

32  −  23  =