عدم وابستگی به پرتفوی سهامداران اصلی استراتژی بیمه باران در فروش

مدیر شبکه فروش بیمه باران، با اشاره به اهمیت توسعه شبکه فروش در سراسر کشور گفت: بیمه باران به دلیل عدم وابستگی به پرتفوی سهامداران اصلی و صرفا با تکیه بر استراتژی خرده‌فروشی گسترده محصولات بیمه زندگی درصدد این است که سهم بیشتری در بازار بدست آورد.

به گزارش ریسک نیوز از  روابط‌عمومی بیمه باران، میثم مولائی در ادامه افزود: در راستای توسعه کمی و کیفی شبکه فروش از مدل جدیدی استفاده می‌کنیم که در آن به جای راه‌اندازی شعب و استخدام کارمند و… از مزیت‌های دفاتر بازاریابی و هماهنگی منطقه‌ای بهره‌مند شده‌ایم که مدیریت آن به افراد توانمند و دارای تجربه مفید و موثر در حوزه بازاریابی و فروش بیمه‌های زندگی سپرده شده است؛ افرادی که نقش سازماندهی، توانمندسازی، آموزش، هدایت و راهبری شبکه فروش را عهده‌دار هستند و حضور موثری در ارتقای سطح آموزشی در این حوزه دارند.

مدیر شبکه فروش بیمه باران با اشاره به اهداف توسعه کمی و کیفی دفاتر در سراسر کشور گفت: در رعایت پراکندگی شبکه فروش در سراسر کشور و با هدف ترویج فرهنگ بیمه‌های زندگی‌، معرفی برند‌، ارائه خدمات بیمه‌ای به هم‌میهنان عزیز، ایجاد اشتغال، ارتقای سطح فروش و… در حال راه اندازی دفاتر بازاریابی و هماهنگی منطقه‌ای در استان‌های فارس، یزد، خوزستان، البرز، مازندران، گیلان و… هستیم.

او ضمن تصریح نقش بی‌بدیل انواع شبکه فروش در صنعت بیمه، افزود: در زمینه حفظ و نگهداشت شبکه فروش ارزشمندمان که بازوان اصلی شرکت هستند، برنامه‌های انگیزشی فراوانی اعم از پرداخت کارمزد در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ارائه امکانات رفاهی ویژه و… را اجرایی کرده‌ایم و به طور مستمر نیز در حال ارتقای سطح حمایت‌های اساسی از شبکه فروش خواهیم بود.

به گفته مدیر شبکه فروش بیمه باران، اهمیت تاثیرات شبکه فروش در ارائه مشاوره‌های مالی و افزایش آگاهی آحاد مختلف جامعه تجلی می‌یابد. به همین دلیل بیمه باران هم‌راستا و هم‌زمان با افزایش دامنه حضور خود در سراسر کشور، در نظر دارد با آموزش نمایندگانی که هر یک در قامت یک مشاوره مالی می‌توانند به مردم خدمات ارائه دهند، در توسعه سواد مالی جامعه کوشا باشند.

مولائی که یکی از مدیران باسابقه در صنعت بیمه است، پیش از این به عنوان معاون فروش و راهبری بیمه‌های عمر و دبیر شورای راهبردی بیمه‌های عمر و عضو شورای بازاریابی شرکت بیمه تجارت نو حضور داشت.

مولائی دانش‌آموخته رشته مدیریت کسب‌وکار و هم‌اکنون در مقطع دکتری در حال ادامه تحصیل است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  7  =  49