معرفی هتل اسکان الوند تهران به همراه عکس و جزئیات کامل

هتل اسکان الوند در سال 1393 شروع به فعالیت نمود. ساختمان هتل اسکان الوند تهران در شانزده طبقه بنا شده و دارای شصت و چهار باب اتاق و سوئیت است.

از جمله مزایای هتل اسکان الوند تهران؛ قرارگیری در منطقه‌ای مرتفع و خوش آب و هوا، دسترسی آسان به ترمینال آرژانتین، نمایشگاه بین‌المللی، پارک آب و آتش، پارک طالقانی، پل طبیعت و مراکز درمانی معتبر و هم‌جواری با دفاتر مرکزی و شرکت‌ها و مؤسسات بزرگ و معتبر ملی و بین‌المللی است.

هتل اسکان الوند تهران در میان هتل های تهران یک هتل چهارستاره با قیمت بسیار مناسب، برای کسانی که خواهان اقامتی لوکس و در عین حال قیمت مناسب هستند، گزینه بسیار مطلوبی است. امکانات ورزشی هتل اسکان الوند تهران شامل: ماساژ (تحت نظارت مربیان و ماساژورهای مجرب)، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد و سالن ورزشی است.

امکانات پذیرایی هتل اسکان الوند تهران شامل: رستوران ایرانی شار با انواع غذاهای ایرانی و بوفه صبحانه، کافه رستوران شار لانژ با انواع غذاهای بین‌المللی و شار بیسترو با انواع نوشیدنی های سرد، گرم و کیک ها است. هم چنین سالن اجتماعات هتل اسکان الوند تهران با امکانات صوتی و تصویری پیشرفته، مناسب برگزاری سمینار و مراسم ها می‌باشد.

رستوران هتل اسکان الوند تهران

مجموعه کافه رستوران شار لانژ در هتل اسکان الوند تهران بر بلندای شهر تهران قرار گرفته است و با چشم‌اندازی جذاب و طراحی مدرن در طبقه نهم هتل واقع شده است. کافه رستوران شار لانژ هتل اسکان الوند تهران در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 12 ظهر لغایت 24 شب با رزرو قبلی در خدمت میهمانان عزیز هتل و شهروندان تهرانی است.

با سرو لذیذترین غذاهای فرنگی و نوشیدنی‌های سرد و گرم در این مجموعه، هتل اسکان الوند تهران لحظاتی خوش برای شما  و عزیزانتان رقم خواهد زد. اگر اهل غذاهای فرنگی نیستید و غذای ایرانی را ترجیح می‌دهید، شار لانژ با ارائه بوفه صبحانه، انواع غذاها و کباب‌های ایرانی آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی هتل اسکان الوند تهران است.

منوی صبحانه هتل اسکان الوند تهران

صبحانه فوق‌العاده خوشمزه هتل اسکان الوند تهران به صورت بوفه باز است و تمامی خوراکی  و نوشیدنی‌های سرد و گرمی که به برای مهمانان سرو می‌شود، به صورت روزانه با بهترین کیفیت و مواد اولیه و با عشق و حوصله تهیه می‌شود تا مهمانان هتل روز خود را با لذت و انرژی شروع کنند.

کافی شاپ هتل اسکان الوند تهران

کافی‌شاپ شار بیسترو در هتل اسکان الوند تهران با دکوراسیونی مدرن، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک ها و … را در فضای داخلی و تراس زیبای هتل به میهمانان عزیز مقیم هتل و شهروندان ارائه می‌نماید. این کافی‌شاپ بکرترین بخش هتل برای قرارهای دوستانه، کاری و یا حتی عاشقانه است.

تالار هتل اسکان الوند تهران

تالار و سالن اجتماعات هتل اسکان الوند تهران با چیدمان بی‌نظیر در یک فضای بزرگ و مجلل با نورپردازی‌هایی که به زیبایی تالار افزوده‌اند، برای مراسمات مختلف کاری، سمینارها، میهمانی ها و مراسم عروسی و عقد قابل رزرو هستند. شما می‌توانید با هماهنگی قبلی از این فضا برای میهمانی‌ها و دورهمی‌های خود استفاده نمایید.

اتاق های هتل اسکان الوند تهران

اتاق‌های هتل اسکان الوند تهران به طور کلی شامل اتاق سینگل، توئین، دبل، تریپل، کینگ و سوئیت است. همه اتاق‌های هتل با چشم‌اندازی زیبا به ارتفاعات شمال تهران، همراه با سیستم تهویه مطبوع، تجهیزات اقامتی بسیار با کیفیت، راحت و منطبق با استانداردهای جهانی، تجربه‌ای به‌یادماندنی برای مهمانان مقیم هتل رقم می‌زنند.

دکوراسیون اتاق‌ها در هتل اسکان الوند تهران بسیار مدرن و لوکس بوده و برای همه افرادی که با اهداف کاری، تفریحی و یا حتی برای ماه عسل این هتل را انتخاب می‌کنند مناسب است. مهمانان مقیم هتل اسکان الوند تهران در مورد معیارهای مختلف شامل عملکرد کارکنان، ارزش هتل نسبت به قیمت، پاکیزگی هتل و اتاق‌ها، امکانات، کیفیت غذا، آرامش و راحتی، موقعیت و دسترسی در مجموع امتیاز 4.8 از 5 را به این هتل داده‌اند که فوق‌العاده عالی است و می‌توان از هتل اسکان الوند تهران انتظار داشت که بهترین امکانات را به مهمانان جدید هتل نیز ارائه کند.

امکانات ورزشی هتل اسکان الوند تهران

مرکز تخصصی اسپا هتل اسکان الوند تهران با کادری مجرب و کارآزموده آماده ارائه خدماتی از جمله؛ سونای خشک، جکوزی، انواع ماساژ و فیش اسپا در محیطی دلپذیر به عموم مهمانان گرامی هتل و شهروندان است. جهت رفاه حال میهمانان مقیم در هتل اسکان الوند تهران، سالن ورزشی هتل همراه با مربی رسمی TRX و آمادگی جسمانی و تجهیزات مدرن نیز برای استفاده در دسترس می‌باشد.

مالک هتل اسکان الوند تهران

مدیریت و مالکیت هتل اسکان الوند تهران بر عهده فرزندانی است که پدر و پدربزرگ آن‌ها نیز در عرصه هتلداری فعالیت کرده‌اند. نسلی که در آن پدربزرگ، مالک یکی از اولین مسافرخانه‌های شهر قزوین، معروف به “مسافرخانه مرکزی” در خیابان مولوی، یکی از مناطق مرکزی و تاریخی قزوین بوده است.

سپس پدر، مؤسس مسافرخانه آشوری در خیابان قزوین شهر تهران، مسافرخانه و چلوکبابی شقایق در میدان امام خمینی (ره) شهر تهران بوده و در حدود 12 سال نیز نایب‌رئیس اتحادیه مهمان‌پذیرهای تهران بود. حالا فرزندان این نسل پس از سال‌ها تجربه در عرصه صنعت گردشگری و هتلداری و مدیریت هتل‌هایی همانند؛ البرز در قزوین، ایرانشهر و امید در تهران، با تأسیس شرکت ساخت هتل‌های خاطره خوش با کاربری اقامتی، ورزشی و توریستی تصمیم به ایجاد هتل اسکان الوند تهران گرفته‌اند.

قوانین رزرو اتاق در هتل اسکان الوند تهران چیست؟

  • ساعت تحویل اتاق ها در هتل اسکان الوند تهران ساعت 14 بعد از ظهر و ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 ظهر است.
  • پذیرش آقا و خانم تنها، با ارائه مدارک هویتی شامل کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.
  • صیغه نامه رسمی زوج‌ها در صورتی که به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین باشد، امکان‌پذیر است.
  • در هتل اسکان الوند تهران در صورتی که سن مهمان از 6 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود و در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 6 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

رزرو هتل اسکان الوند تهران

برای رزرو آنلاین اتاق در هتل اسکان الوند تهران تنها کافیست وارد وب سایت ایران هتل شده و سپس به رزرو اتاق بپردازید. می‌توانید با عضویت در وب سایت ایران هتل آنلاین تخفیف ویژه دریافت کرده و در ادامه با سرچ هتل مورد نظر، با چند کلیک ساده رزرواسیون خود را به انجام برسانید.

در بخش رزرو هتل با درج نام هتل اسکان الوند تهران و مدت زمان اقامت، اتاق های در دسترس برای تاریخ مورد نظر نمایش داده می‌شوند و شما می‌توانید از میان اتاق ها، اتاق مورد نظر خود را پیش از رسیدن به مقصد و با ارزان ترین قیمت رزرو کنید.

اگر قصد دارید به مقایسه هتل اسکان الوند تهران با سایر هتل ها در کلان شهر تهران بپردازید، باز هم می‌توانید با جستجوی نام شهر تهران وارد صفحه تمام هتل های تهران شده و همه هتل ها را از نظر قیمت، کیفیت، موقعیت مکانی و نظرات مهمانان قبلی با فیلترهایی که برای شما تعبیه شده‌‌اند مقایسه کنید. خبر خوب برای گردشگران این است که در وبسایت ایران هتل شما امکان جستجو هتل باتوجه به موقعیت جغرافیایی را نیز خواهید داشت و می‌توانید هتل‌های خیابان خاصی در تهران و یا سایر شهرها را به راحتی جستجو کنید.

گرفته شده از iranhotelonline

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  1  =  1