جابجایی رکورد صدور حق بیمه ماهانه در بیمه معلم

1.1 هزار میلیارد تومان از حق بیمه جذب شده در این دوره مربوط به دی ماه است. رقمی که موجب شده دی ماه سال جاری، پردرآمد ترین ماه به لحاظ حق بیمه جذب شده در سال های اخیر لقب گیرد.

به گزارش ریسک نیوز شرکت بیمه معلم در سال 1373 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران  ،صندوق ذخیره فرهنگیان، بانک سرمایه از  سهامداران اصلی این شرکت به شمار می روند. هم اکنون شرکت بیمه معلم در بازار بیمه کشور به عنوان قدیمی ترین شرکت بیمه خصوصی، با در اختیار داشتن سطح یک توانگری، در عرضه کلیه خدمات بیمه ای فعال می باشد و شمار زیادی از بیمه گذاران به ویژه فعالان اقتصادی کشور از محصولات و خدمات این شرکت بهره مند می باشند.

آخرین آمار ارائه شده از سوی بیمه معلم به آمار منتشر شده در خصوص حق بیمه این شرکت برای 10 ماهه نخست امسال باز می گردد.

بر اساس این گزارش ،،بیمه معلم در 10 ماهه ابتدایی سال جاری درآمد حق بیمه ناخالصی معادل 4.8 هزار میلیارد تومان داشته که این عدد نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد حدود 30 درصدی مواجه شده است.

نکته شایان توجه در این زمینه آن که 1.1 هزار میلیارد تومان از حق بیمه جذب شده در این دوره مربوط به دی ماه است. رقمی که موجب شده دی ماه سال جاری، پردرآمد ترین ماه به لحاظ حق بیمه جذب شده در سال های اخیر لقب گیرد.

جمع خسارت های پرداختی شرکت در این 10 ماهه مورد بررسی نیز، 2.2 هزار میلیارد تومان بوده این در حالی است که این عدد نسبت به 10 ماهه نخست پارسال با کاهش حدود 22 درصدی همراه شده است. این موضوع باعث شده تا نسبت خسارت از 78 درصد در 10 ماهه ابتدایی سال قبل به 46 درصد تا پایان دی ماه سال جاری برسد.

گفتنی است،در سال جاری تعاملات بیمه معلم و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز سرعت گرفته به طوریکه در تداوم همکاری های مشترک شرکت بیمه معلم و کشتیرانی، قرارداد بیمه درمان تکمیلی بین این دو شرکت منعقد شد.

همچنین بزرگترین قرارداد بیمه زندگی و سرمایه گذاری ناوگان حمل و نقل دریایی کشور توسط بیمه معلم با کشتیرانی منعقد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  +  2  =